De buis is een echt succes!
Ik ben ook wel benieuwd welk gezicht er bij je naam hoort...

Ik had de connectie niet gelegd.
 Ik had de connectie niet gelegd.  . Het was natuurlijk ook de eerste keer voor mij dus de volgende keer weet ik ook beter wat ik kan verwachten
. Het was natuurlijk ook de eerste keer voor mij dus de volgende keer weet ik ook beter wat ik kan verwachten  . Voor degene die mij toevallig toch gezien hebben, ik had een zwart frettenvest aan en ik heb lang, blond haar.
. Voor degene die mij toevallig toch gezien hebben, ik had een zwart frettenvest aan en ik heb lang, blond haar. Ik weet ook niet of ik je gezien heb maar leuk om te horen dat je je wel vermaakt hebt.
  Ik weet ook niet of ik je gezien heb maar leuk om te horen dat je je wel vermaakt hebt.  
 . Hij zat al helemaal opgewekt in zijn kooi bij de dierenarts te wachten. De assistentes vonden hem ook helemaal leuk, zeker omdat er niet zo vaak fretjes komen.
. Hij zat al helemaal opgewekt in zijn kooi bij de dierenarts te wachten. De assistentes vonden hem ook helemaal leuk, zeker omdat er niet zo vaak fretjes komen.  

.
 . .
 . 

.
. Tja, die poepbakken... Die staan altijd in de weg denkt een fret
  Tja, die poepbakken... Die staan altijd in de weg denkt een fret  
 Die poepbakken....ja bekend "probleem"
 Die poepbakken....ja bekend "probleem"  

. Hij doet het fantastisch en ik zou hem zeker niet meer uit mijn leven willen missen. Op naar de 2 jaar!
. Hij doet het fantastisch en ik zou hem zeker niet meer uit mijn leven willen missen. Op naar de 2 jaar! :
 :