Goliath
Re: Goliath
Gool is en blijft Gool, zelfs met een paar grammetjes minder
Wat goed dat hij de brij eet, hopelijk gaat overstap naar enkel Weaning net zo smooth.

- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
hij zal er niet kleiner op worden :-p
Fijn dat hij de brij eet.. sinds kort begint Pluk het ook aantrekkelijk te vinden eindelijk!
Fijn dat hij de brij eet.. sinds kort begint Pluk het ook aantrekkelijk te vinden eindelijk!
Goliath blijft altijd Goliath hoor...ook als hij met een sixpack rondhupst 

Goed dat hij de brokkenvla opeet. 

Sluit me aan bij de rest, Gool blijft onze forumfret ongeacht de sixpack 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn dat het goed met hem gaat!
Hij voelt zich heel vereert, ondanks de ingevallen flankjes en heupjes die nu zichtbaar gaan worden verandert hij zelf niet gelukkig.ray schreef:Sluit me aan bij de rest, Gool blijft onze forumfret ongeacht de sixpack

Wel lief hoor dat Gool zo speciaal is in jullie ogen !
Hij eet goed, hij eet zijn bakje erbij op elke dag, vindt de brokkenbrij heerlijk, nu zorgen dat de TF kan minderen en het alleen Weaning gaat worden. De omeprazole blijf ik wel in een spuitje geven want die laat hij toch nog wel eens liggen, met een spuitje weet ik zeker dat ze erin zitten en hij lebbert het zo makkelijk op.
Er moet nog gewicht af, maar op dit moment gaat hij weer iets omhoog dus nu maar weer iets minder brokkenbrij gaan geven.
En het lijkt al zo weinig wat hij eet, ik vind het soms best moeilijk om hem zo aan te pakken, maar ja, het is voor zijn eigen bestwil, speciaal voor zijn alvleesklier. Het enzympoeder, wat hij nu twee keer per dag krijgt, gaat ook goed naar binnen. We moeten maar lief zijn voor zijn alvleesklier, dus afvallen en de poeder erin, het is even niet anders !

Afvallen voor mensen is al moeilijk, maar voor dieren al helemaal inderdaad. Ik vond ook altijd bij de katten dat het net leek alsof ik ze martelden. Want ze bleven zeuren omdat ze gewoon graag meer wilden natuurlijk!
Maar het is zoals je zegt; voor hun eigen best wil! Ben wel erg benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij op zijn streefgewicht zit hoor
Maar het is zoals je zegt; voor hun eigen best wil! Ben wel erg benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij op zijn streefgewicht zit hoor

Misschien overdag anders alvast alleen maar weaningbrokken geven want die eet hij uit eigen beweging al niet graag. Dan moet hij wel langzaam gaan afvallen lijkt mij.
Is ook wel sneu hoor als hij om eten staat te bedelen of met een beteuterd snoetje zijn bakje helemaal schoonlikt. Het is inderdaad voor zijn eigen bestwil, maar maak hem dat maar eens duidelijk...
Vanmorgen heb ik Gool zijn nageltjes geknipt en hij is weer gewogen.... er is weer wat af, hij zit nu op de 1766 gram. Nog 100 eraf dus, die hangbuik met vet moet echt verdwijnen. Gelukkig krimpt hij er niet van dus hij blijft groot, alleen kun je nu beter spreken van lang.....het wordt een heel ander model fret !
Lang, groot en lekker !

Lang, groot en lekker !

Hij blijft gewoon een lekker ding, ongeacht zijn formaat. 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Zo is dat! Gool is en blijft een lekker mannetje 

Gool, de frettenhunk! Nu, met sixpack!
Of nou ja... bijna dan. Na die laatste 100 gram.

Bijna bijna op het streefgewicht, eigenlijk wel tijd voor een foto van Gool. 

Gool is nog steeds op de frettenboot ! Hij is een bofkont eerste klas.
Hij is al een hele tijd aan het logeren, wel tussendoor een weekje thuis geweest omdat de operatie werd uitgesteld, maar toen het eindelijk toch zover was stond de deur van de frettenboot weer wagenwijd open, zo lief en fijn.
En daar is dit heerschap nu nog steeds. Houd Marjan en Kick nog steeds goed bezig, slaapt in de slaaptunnel van Shae en is bezeten van een doppie.
Hopelijk komt de datum nu toch heel snel in zicht dat ie weer naar huis kan. Dat het baasje de afgelopen week nog een weekje plat ging strooide weer roet in het eten, kon hij afgelopen weekend toch weer niet naar huis. Maar wie weet gaat het deze komende week helemaal goed komen en is hij misschien al voor het volgend weekend thuis !
Ondanks dat hij geen betere plek kan hebben mist het baasje hem zo vreselijk.

Hij is al een hele tijd aan het logeren, wel tussendoor een weekje thuis geweest omdat de operatie werd uitgesteld, maar toen het eindelijk toch zover was stond de deur van de frettenboot weer wagenwijd open, zo lief en fijn.
En daar is dit heerschap nu nog steeds. Houd Marjan en Kick nog steeds goed bezig, slaapt in de slaaptunnel van Shae en is bezeten van een doppie.

Hopelijk komt de datum nu toch heel snel in zicht dat ie weer naar huis kan. Dat het baasje de afgelopen week nog een weekje plat ging strooide weer roet in het eten, kon hij afgelopen weekend toch weer niet naar huis. Maar wie weet gaat het deze komende week helemaal goed komen en is hij misschien al voor het volgend weekend thuis !
Ondanks dat hij geen betere plek kan hebben mist het baasje hem zo vreselijk.

Kan me dat zo goed voorstellen Mayke.
Het is wel een hele geruststelling om te weten dat je vriendje op een super goed plekje vertoefd
Het is wel een hele geruststelling om te weten dat je vriendje op een super goed plekje vertoefd

Natuurlijk mis je hem, maar hij wordt goed verzorgt op de frettenboot. Als zal Gool ook wel blij zijn als hij jou ziet. 

Een superfret als Gool zou iedereen missen
Ik denk dat Kick en Marjan hem ook missen wanneer hij weer naar huis gaat. Maar zeker voor het baasje wel het beste. Je maatje zo missen is niet tof, zelfs al is het even niet anders.