Donder
Re: Donder en Bliksem
Wat een leukerds
Tara lijkt heel groot, is dat fotobedrog of was ze gewoon best groot? Wat een lieve snoetjes allemaal
Tara was vrij groot. In de zomer zat zij nog boven de 900 gram en in de winter was ze boven de kg
Wat was Nikki een lekker ding zeg.
Hahaha...ik wist gelijk dat je dat zou gaan zeggen Mar
Wat een leuke fretjes!
Ja erg he, ik val gewoon als een blok voor die ondeugende Sandy snuitjes.
Tja, ook nog steeds mijn voorkeur
Nee bij ons in de albino het favorietje... Maar dat zat helaas niet in het nest van Donder en Bliksem. Wildkleurjes vind ik ook super maar een mooie sandy is ook niet verkeerd
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Leuke fretjes allemaal hoor! Je heb er al aardig wat gehad zo.
Ja we hebben er wel wat gehad .
Bliks heeft weer bewezen dat ze een rare fret is: normaal heb ik muizen per 25 verpakt. Afgelopen weekend heb ik bij Nadine een kg zak opgehaald, wil madam het niet eten. Gooi ik zo'n muisje van de 25 verpakte er in en het is zowat hap slik weg.
Bliks heeft weer bewezen dat ze een rare fret is: normaal heb ik muizen per 25 verpakt. Afgelopen weekend heb ik bij Nadine een kg zak opgehaald, wil madam het niet eten. Gooi ik zo'n muisje van de 25 verpakte er in en het is zowat hap slik weg.
Het zijn ook andere muizen. Ik heb momenteel hetzelfde hier. De nieuwe lichting kilo zakken komen van een andere leverancier en zijn duidelijk niet lekker!!
Tja de ene mandarijn is ook de andere niet
Ik had eerst een zwarte muis geprobeerd misschien doet ze aan kleur onderscheiding maar een witte eet ze ook niet. Misschien dat Jessie ze wel eet
Kijken wanneer ik die andere weer kan bestellen.
Kijken wanneer ik die andere weer kan bestellen.
Er is een fretje die alleen witte muizen eet, ik weet even niet wie dat was, de zwarte werden niet gegeten.
Dus er is wel degelijk een kleur onderscheiding. Moet niet erger worden he ....
Dus er is wel degelijk een kleur onderscheiding. Moet niet erger worden he ....
Sorry Trea, ik heb hier nog geen idee of ze het wel of niet eet.
Ben nog met de laatste zak van de vorige lading bezig.
Ze zien er iig wel minder fris uit dan de per 25 verpakte.
Ben nog met de laatste zak van de vorige lading bezig.
Ze zien er iig wel minder fris uit dan de per 25 verpakte.
Soms kan je ze achter het behang plakken. Ze mogen voor dat ik na het werk ga altijd lopen en na dik half uur moeten ze er weer in. Donder wou er vanmorgen niet in, ging lekker op zijn rug in de buis liggen en kreeg hem er niet uit. Derintegen deed Bliks weer lekker gek. Haalde voor haar een muisje uit de vriezer en dat had ze gezien, ging ze mokken en wardancen , gek wijf.