BiBi, deel 3
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: BiBi, deel 3
Fijn he als ze zo zichtbaar genieten van alle aandacht...
Poepjes op de trap hmm hahahaha!
Geef haar maar een knuffel van me
Poepjes op de trap hmm hahahaha!
Geef haar maar een knuffel van me
BiBi weet wat genieten is. Sjaals, tassen uitgraven en poepjes elders dan de bak Het moet heerlijk zijn een fret te zijn. Ga ervoor, girl!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Heb het ook eens geprobeerd... werd niet zo op prijs gesteld hier
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Gisteren is hond Boy weer op bezoek geweest. BiBi en hij zaten nieuwsgierig naar elkaar te kijken.
BiBi vanaf de bovenste verdieping van de FN, de onderste verdieping had ik afgedekt met fleece hoesjes (ze passen prima Marjan!) om haar wat meer privacy te geven.
Ik laat ze niet bij elkaar en als wij weg moeten dan gaat Boy op de gang en de kamerdeur dicht. Dat gaat prima.
Vanmorgen ging BiBi wel snuffelen aan de deken van Boy die nog in de kamer lag en pikte ze zijn speeltje mee in haar hok. Dat heb ik snel weggehaald want het is een rubber schildpad. Maar ze had m even pontificaal voor haar slaaphok gelegd, zo van, die is van mij. NOT. Maar ik heb geen dikke staart gezien
BiBi vanaf de bovenste verdieping van de FN, de onderste verdieping had ik afgedekt met fleece hoesjes (ze passen prima Marjan!) om haar wat meer privacy te geven.
Ik laat ze niet bij elkaar en als wij weg moeten dan gaat Boy op de gang en de kamerdeur dicht. Dat gaat prima.
Vanmorgen ging BiBi wel snuffelen aan de deken van Boy die nog in de kamer lag en pikte ze zijn speeltje mee in haar hok. Dat heb ik snel weggehaald want het is een rubber schildpad. Maar ze had m even pontificaal voor haar slaaphok gelegd, zo van, die is van mij. NOT. Maar ik heb geen dikke staart gezien
Leuk geprobeerd, BiBi
Het zal vast spannend zijn maar goede spanning wellicht.
Het zal vast spannend zijn maar goede spanning wellicht.
Grappig dat ze zo snel aan elkaar gewend zijn. En leuk dat je de hoezen ook binnen kan gebruiken.
Klinkt positief
Lijkt niet verkeerd
- yvonne
Sjongejonge wat kan die BiBi slapen zeg, om jaloers op te worden
Favoriete slaapplek : boven in de badkamer, in de wasmand of in een slaapzakje dat ik voor haar neer gelegd heb.
Poepbak ook maar daar neer gezet, het is haar tweede huis hahaha.
We hebben net lekker samen gespeeld (voordeel van een vrije dag hebben)
Nu loopt ze lekker rond te scharrelen en door de gele buis te speren.
Favoriete slaapplek : boven in de badkamer, in de wasmand of in een slaapzakje dat ik voor haar neer gelegd heb.
Poepbak ook maar daar neer gezet, het is haar tweede huis hahaha.
We hebben net lekker samen gespeeld (voordeel van een vrije dag hebben)
Nu loopt ze lekker rond te scharrelen en door de gele buis te speren.
Dat is toch wel dubbel genieten toch van een fret in huis houden.
Leuk toch?
Heerlijk zo'n fret, die heb ik niet.
Hahaha...zo leuk is dat!
- yvonne
Dat is idd het voordeel van een fret binnen houden, dat merk ik nu ook.
En ik hoef de regen en de kou niet meer in
Maar...ik denk dat ik haar in het voorjaar toch weer naar buiten doe want daar heeft ze als wij weg zijn meer bewegingsvrijheid. En alle lekkere luchtjes enzo.
Presley kon daar ook zo van genieten, die lag altijd in zijn fleecemand in de volière lekker in de buitenlucht.
Het is al bijna een jaar geleden dat ik hem moest laten gaan en ik mis die goedsul steeds meer
En ik hoef de regen en de kou niet meer in
Maar...ik denk dat ik haar in het voorjaar toch weer naar buiten doe want daar heeft ze als wij weg zijn meer bewegingsvrijheid. En alle lekkere luchtjes enzo.
Presley kon daar ook zo van genieten, die lag altijd in zijn fleecemand in de volière lekker in de buitenlucht.
Het is al bijna een jaar geleden dat ik hem moest laten gaan en ik mis die goedsul steeds meer
Ja die kleine wezentjes weten ons altijd goed in te pakken, die krijg je echt niet meer uit je systeem. *knuff*
Inderdaad, ze blijven voor altijd bij je...
Ik snap helemaal wat je bedoelt!
Knuff
Knuff
Het is een vreselijk verlies van de kleine mormels. Is helemaal niet zo gek dat het gewoon nog steeds dwars zit.
Ze nemen voor altijd een stukje van je hart