Totally ferret of Orijen?
Re: Totally ferret of Orijen?
Goed bezig Sasha ! We horen het graag van je !
Vandaag zijn mijn proefzakjes binnengekomen van Hill's kitten en Orijen. Ik las dat veel fretten de orijen weigeren te eten. Maar zoals ik al eerder zei lust Finley bijna alles . Ik heb beide broksoorten aangeboden, gewoon als snoepje en hij vind ze allebei erg lekker. Hij vroeg zelfs om meer!!
De komende weken ga ik hem steeds iets minder Totally ferret geven, om te kijken hoe hij daar op reageert.
De komende weken ga ik hem steeds iets minder Totally ferret geven, om te kijken hoe hij daar op reageert.
Dat klinkt goed!
Wat een vreetzak is die Finley van jou
Goed begin is het halve werk!
Snoepkont hoor, die Finley !
Maar wel makkelijk !
Maar wel makkelijk !
Ik vind het helemaal niet erg dat hij een vreetzak is haha . En het is zeker lekker makkelijk. Het is zelfs zo erg dat hij een keer de hondenbrokjes die mijn hond had laten staan aan het opeten was .
Ik heb hem vang jongs af aan ook vanalles leren eten zoals allerlei verschillende soorten kattensnopejes. Ik denk hij daardoor ook best wel veel lust.
Ik heb hem vang jongs af aan ook vanalles leren eten zoals allerlei verschillende soorten kattensnopejes. Ik denk hij daardoor ook best wel veel lust.