Wat het ook is, vocht is altijd goed inderdaad
 Het zou alleen leuk zijn als ze dit zelf zou doen. Maar ze is een fret; slapen is belangrijker. Muts.
 Het zou alleen leuk zijn als ze dit zelf zou doen. Maar ze is een fret; slapen is belangrijker. Muts. Het zou alleen leuk zijn als ze dit zelf zou doen. Maar ze is een fret; slapen is belangrijker. Muts.
 Het zou alleen leuk zijn als ze dit zelf zou doen. Maar ze is een fret; slapen is belangrijker. Muts. Mij 10 jaar van mijn leven kosten tijdens haar opname en nu doen alsof ze een gezonde pup is. Monstertje.
 Mij 10 jaar van mijn leven kosten tijdens haar opname en nu doen alsof ze een gezonde pup is. Monstertje. 

Amaris schreef:Even onder de indruk zoals elke ochtend omdat ze er ineens weer achterkomt dat ze hier niet alleen woont.

maar super hoor dat ze weer lekker uit haar dakje gaat.
  maar super hoor dat ze weer lekker uit haar dakje gaat.  

Bibi gaat fantastisch, tegen alle verwachtingen in.
 Bibi gaat fantastisch, tegen alle verwachtingen in.  De co-assistent heeft zelfs toestemming gevraagd of ze het thuis en aan vrienden mag laten zien, zo grappig.
 De co-assistent heeft zelfs toestemming gevraagd of ze het thuis en aan vrienden mag laten zien, zo grappig. Ik moet ook een beoordelingsformulier gaan invullen en dan komt het in het systeem voor de co-assistent die haar verzorgt heeft, maar ook dus als het succesverhaal van de afdeling.
 Ik moet ook een beoordelingsformulier gaan invullen en dan komt het in het systeem voor de co-assistent die haar verzorgt heeft, maar ook dus als het succesverhaal van de afdeling.  
  Toppie hoor!
  Toppie hoor!  

Ze doet het naar omstandigheden nog steeds erg goed! Geen teken van uitdroging meer gehad.
 Ze doet het naar omstandigheden nog steeds erg goed! Geen teken van uitdroging meer gehad. Is ze niet blij mee. Ze haalt steeds haar neus ervoor op wanneer ze merkt dat er iets in zit. Ze heeft dan nog gelijk ook, het is ook goor spul en ik begrijp het volledig maar ze moet het toch nemen.
 Is ze niet blij mee. Ze haalt steeds haar neus ervoor op wanneer ze merkt dat er iets in zit. Ze heeft dan nog gelijk ook, het is ook goor spul en ik begrijp het volledig maar ze moet het toch nemen.

En gek doen op een speelkleed is helemaal goed
  En gek doen op een speelkleed is helemaal goed