BiBi, deel 3
Re: BiBi, deel 3
Succes met BiBi, ik hoop op goede uitkomst!
Succes vandaag!
Van mij ook veel succes !
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nou BiBi is helemaal goedgekeurd hoor!
Enting, nieuw implantaat en even overlegd over de voeding en klaar waren we.
Hanneke wil wel graag dat ik ga proberen BiBi op andere brokken(pap) te zetten, en aangezien de fretchen4you geen succes was zou het de virbac moeten worden. Ik heb wat proefzakjes mee gekregen, maar ik ga pas na mijn vakantie een poging wagen. We gaan begin juni weg en ik wil niet dat Helen eventueel met problemen komt te zitten.
Toen ik Helen ging ophalen, mocht BiBi even loslopen en ze stekkerde als vanouds rond daar, had meteen al door dat er een nieuw kattenluikje zat waar ze doorheen naar buiten kon en ze heeft Helen en Mariël laten zien dat ze ook goed kan klimmen Ze was eigenlijk de hele dag heel relaxed, alleen bij Hanneke trilde ze eventjes maar ja, die deed haar ook pijn natuurlijk. Ik ben helemaal blij en opgelucht (stiekem is het altijd even spannend zo'n controle)
Enting, nieuw implantaat en even overlegd over de voeding en klaar waren we.
Hanneke wil wel graag dat ik ga proberen BiBi op andere brokken(pap) te zetten, en aangezien de fretchen4you geen succes was zou het de virbac moeten worden. Ik heb wat proefzakjes mee gekregen, maar ik ga pas na mijn vakantie een poging wagen. We gaan begin juni weg en ik wil niet dat Helen eventueel met problemen komt te zitten.
Toen ik Helen ging ophalen, mocht BiBi even loslopen en ze stekkerde als vanouds rond daar, had meteen al door dat er een nieuw kattenluikje zat waar ze doorheen naar buiten kon en ze heeft Helen en Mariël laten zien dat ze ook goed kan klimmen Ze was eigenlijk de hele dag heel relaxed, alleen bij Hanneke trilde ze eventjes maar ja, die deed haar ook pijn natuurlijk. Ik ben helemaal blij en opgelucht (stiekem is het altijd even spannend zo'n controle)
Nou, het is zeker spannend! Maar zo blij te horen dat ze gewoon door de keuring heen is gekomen.
Mooizo!
Wat een schattig dametje is BiBi
Wat een schattig dametje is BiBi
Mooi dat ze door de keuring is gekomen.
Wat fijn dat ze goedgekeurd is.....helemaal toppie !
Helemaal super dat ze is goed gekeurd!
Toppie!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
En ze heeft haar carrier flink verbouwd, gestrooid met brokjes (hele wachtkamer bezaaid)
Ben ook blij hoor dat ze een groen duimpje heeft gekregen
Eindelijk weer goed nieuws
Ben ook blij hoor dat ze een groen duimpje heeft gekregen
Eindelijk weer goed nieuws
Dan had Jeffrey tenminste wat te doen
Het is zeker goed nieuws! Haar eigen frettenkamer heeft haar duidelijk goed gedaan, haha!
Het is zeker goed nieuws! Haar eigen frettenkamer heeft haar duidelijk goed gedaan, haha!
Bibi is zoooo leuk!
Was echt fijn dat ze goed door de keuring kwam en was ook erg gezellig gister.
Was echt fijn dat ze goed door de keuring kwam en was ook erg gezellig gister.
Jeffrey heeft het druk gehad gisteren, kon hij dus met een blik en bezempje aan de gang......
Fretten.......
Fretten.......
- Helen
- Contacteer:
Nou... ik zag Yvonne zélf op haar knieën onder de tafel zitten hahahaahaha!
Jeffrey had het druk met heel veel andere dingen LOL!
Jeffrey had het druk met heel veel andere dingen LOL!
Rare spelletjes hebben jullie gedaan daar in Giessen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik heb idd alles zelf opgeruimd, op mijn knietjes onder tafel
En de carrier heeft BiBi niet verbouwd, maar anders ingericht. Ze ging in de poepbak liggen en deed haar poepjes op de slaapzak en de handdoek die erin lagen, dat vond ze praktischer
Het is dat het even zo spannend was met Liva, maar het was gewoon gezellig in Giessen.
Hanneke had ook zoiets van : dames, als jullie uitgeklets zijn, kunnen we dan verder?
En de carrier heeft BiBi niet verbouwd, maar anders ingericht. Ze ging in de poepbak liggen en deed haar poepjes op de slaapzak en de handdoek die erin lagen, dat vond ze praktischer
Het is dat het even zo spannend was met Liva, maar het was gewoon gezellig in Giessen.
Hanneke had ook zoiets van : dames, als jullie uitgeklets zijn, kunnen we dan verder?
- Helen
- Contacteer:
Ja, ik heb een heeeeeeeeeeeeeeele andere kant van je gezien gisteren Yvonne :-p
Oké... anders ingericht dan.. wat jij wil
Echt he... zooitje ongeregeld in die wachtkamer, leek wel een kippenhok en die fretten
maar kwijlen in die carriers :-p
Oké... anders ingericht dan.. wat jij wil
Echt he... zooitje ongeregeld in die wachtkamer, leek wel een kippenhok en die fretten
maar kwijlen in die carriers :-p
Klinkt als een gezellige dag gisteren