Goliath
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Goliath
Oh nee...
Wéér een engeltje weg..
Heel veel sterkte meis xxx
Wéér een engeltje weg..
Heel veel sterkte meis xxx
Damn Mayke....
Vanmiddag hoorden wij het al en het moet nog steeds bezinken. Goliath is niet meer
Hij was een bijzonder lief ventje en hij heeft hier een paar keer mogen logeren. We vielen als een blok voor die goedaardige reus. Het gemis zal groot zijn maar je hebt de enige maar zware beslissing genomen, voor hem. Heel veel sterkte!
Dag lieve Gool! Ride the Rainbow and touch the Sky...
Vanmiddag hoorden wij het al en het moet nog steeds bezinken. Goliath is niet meer
Hij was een bijzonder lief ventje en hij heeft hier een paar keer mogen logeren. We vielen als een blok voor die goedaardige reus. Het gemis zal groot zijn maar je hebt de enige maar zware beslissing genomen, voor hem. Heel veel sterkte!
Dag lieve Gool! Ride the Rainbow and touch the Sky...
Oh no! Niet heel onverwacht maar tot ook wel. Dat dacht ik in ieder geval zeker niet tegen te komen in het topic vandaag. Verdorie zeg. Sterkte!
Aaaw nee toch!
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Het is inderdaad heel onwerkelijk, die lieve grote knul is niet meer. Jullie hebben nog lang gevochten tegen die rotziekte maar deze strijd was niet te winnen. Mayke, heel erg veel sterkte, we huilen met je mee.
Heel veel sterkte
Dank jullie wel.
Het is leeg en stil zonder mijn liefste Goliath......
Het is leeg en stil zonder mijn liefste Goliath......
Jeetje Mayke wat schrik ik hier van! Ik wist dat hij de laatste tijd niet goed in zijn vel zat, maar dit had ik niet verwacht .
Goliath was de eerste fret waar ik mee kennis ging maken. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu helemaal frettengek ben en ook zelf een fretje heb aangeschaft. Dankjewel Goliath dat jij op zo'n positieve manier fretten in mijn leven hebt gebracht.
Heel erg veel sterkte met dit verlies
Goliath was de eerste fret waar ik mee kennis ging maken. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu helemaal frettengek ben en ook zelf een fretje heb aangeschaft. Dankjewel Goliath dat jij op zo'n positieve manier fretten in mijn leven hebt gebracht.
Heel erg veel sterkte met dit verlies
Mayke heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Gool we zullen je missen, je verhalen, je foto's....Gool onze forumfret. Rust zacht
Gool we zullen je missen, je verhalen, je foto's....Gool onze forumfret. Rust zacht
Heel veel sterkte met het verlies van je grote vriend...een super fret...een heel speciaal kereltje
De meesten van ons kennen helaas het verlaten en verdrietige gevoel van ern frettig vriendje dat is gaan hemelen. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe verschrikkelijk leeg het voor jou moet voelen zonder je maatje...
Een hele dikke knuffel.
Lieve Gool, ook bij mij heb je voor altijd een speciaal plekje in mijn hart. Je geweldige karakter en mooie persoonlijkheid...het boegbeeld van de Frettenvraagbaak...
Dans op de brug kereltje. We zullen je nooit vergeten
De meesten van ons kennen helaas het verlaten en verdrietige gevoel van ern frettig vriendje dat is gaan hemelen. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe verschrikkelijk leeg het voor jou moet voelen zonder je maatje...
Een hele dikke knuffel.
Lieve Gool, ook bij mij heb je voor altijd een speciaal plekje in mijn hart. Je geweldige karakter en mooie persoonlijkheid...het boegbeeld van de Frettenvraagbaak...
Dans op de brug kereltje. We zullen je nooit vergeten
Heel veel sterkte Mayke...
Dans op de regenboog Goliath!
Dans op de regenboog Goliath!
Heel veel sterkte...
Heel veel sterkte nog Mayke. Sorry voor de wat late reactie. De grootste fret die ik ooit van dichtbij hem mogen aanschouwen.. wat een kanjer was dat (in alle opzichten!).
Wat zal het leeg zijn zonder Goliath in huis
Wat zal het leeg zijn zonder Goliath in huis
Het is zeker leeg zonder Goliath, zonder ook maar een fret in huis.
Alhoewel het nu beter uitkomt met mijn herstel, maar toch, mis die grote beer toch hier thuis.......
Zeg nooit nooit meer hierna......
Alhoewel het nu beter uitkomt met mijn herstel, maar toch, mis die grote beer toch hier thuis.......
Zeg nooit nooit meer hierna......
Wie weet welke loempia er nog opduikt op je pad en zijn of haar weg vindt richting je hart
Kan me wel voorstellen dat het in de huidige situatie wel makkelijker is zonder een fret, maar des te meer ook zuur vanwege de stilte en leegte in huis zoals je al zegt.
Na Bono wil ik eigenlijk ook even een time-out gaan houden (maar Bono wordt 14! das de afspraak dus duurt nog even )
Het idee alleen al geeft me de rillingen, geen dier in huis... maar zoals je zegt; in sommige situaties gewoon wel beter.
Nooit nooit zeggen!
Kan me wel voorstellen dat het in de huidige situatie wel makkelijker is zonder een fret, maar des te meer ook zuur vanwege de stilte en leegte in huis zoals je al zegt.
Na Bono wil ik eigenlijk ook even een time-out gaan houden (maar Bono wordt 14! das de afspraak dus duurt nog even )
Het idee alleen al geeft me de rillingen, geen dier in huis... maar zoals je zegt; in sommige situaties gewoon wel beter.
Nooit nooit zeggen!
Oh Stefanie, wat kun je het weer heerlijk vertellen
Is dat zo? Ik typ gewoon random wat er in me opkomt, en dat is niet altijd zo handig hoor haha!