BiBi, deel 3
Re: BiBi, deel 3
Dat is zeker minder leuk nieuws Hoe is ze gegaan vannacht en heeft ze wel gegeten?
Vreselijk balen Yvonne Hopelijk gaan de waardes toch verbeteren.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ze heeft vanmorgen de medicijnen in elk geval op met waltham.
De brokkenbrei van orijen brokjes wilde ze niet eten dus ik heb toch maar weer virbac brokkenbrei erdoor gemend.
Ze nam een paar likjes van mijn vinger maar dat was het
Ben heeft het een uurtje later geprobeerd en toen heeft ze in elk geval de rest nog opgegeten.
Ik denk dat het een heel gedoe gaat worden om haar weer op ander voer te krijgen maar we gaan het toch maar proberen, dan maar mengen en er iets langer over doen. Met deze warmte moet ze toch ook voldoende vocht binnen krijgen en ik wil er geen strijd van maken. Ik wil evenmin een aan waltham verslaafde fret dus het is schipperen.
De brokkenbrei van orijen brokjes wilde ze niet eten dus ik heb toch maar weer virbac brokkenbrei erdoor gemend.
Ze nam een paar likjes van mijn vinger maar dat was het
Ben heeft het een uurtje later geprobeerd en toen heeft ze in elk geval de rest nog opgegeten.
Ik denk dat het een heel gedoe gaat worden om haar weer op ander voer te krijgen maar we gaan het toch maar proberen, dan maar mengen en er iets langer over doen. Met deze warmte moet ze toch ook voldoende vocht binnen krijgen en ik wil er geen strijd van maken. Ik wil evenmin een aan waltham verslaafde fret dus het is schipperen.
Vervelend Yvonne, hopelijk gaat het snel wat beter.
Het is inderdaad altijd weer moeilijk om ze aan een ander voer te krijgen, meestal gaat heel langzaam mengen wel lukken maar het is wel weer een gedoetje.
Het kost wat tijd een andere voeding, hopelijk lukt het je nog voor de vakantie van je......
Inderdaad dan maar langer erover doen, het is niet anders. Over gaan op ander voer is een drama...
- yvonne
BiBi is ingecheckt in het all inclusive resort van Helen. Ze was nog geen 10 seconden binnen, ik was haar tas nog aan het uitpakken, en ze racete langs me heen naar het balkon, door de buizen. Eten? Geen tijd! Eerst rennen.
Drie jaar geleden was ze een en al stress als ze uit logeren ging maar daarvan is nu echt geen sprake meer. Ze gaat gewoon lekker bij Helen en ze wordt daar natuurlijk weer schandelijk verwend.
Ja het eten wordt nog even een dingetje maar komt uiteindelijk wel goed. Hanneke belde dat het B12 gehalte nog goed is dus dat is in elk geval goed nieuws. Nu is het afwachten of de misselijkheid en de jeuk minder worden.
Drie jaar geleden was ze een en al stress als ze uit logeren ging maar daarvan is nu echt geen sprake meer. Ze gaat gewoon lekker bij Helen en ze wordt daar natuurlijk weer schandelijk verwend.
Ja het eten wordt nog even een dingetje maar komt uiteindelijk wel goed. Hanneke belde dat het B12 gehalte nog goed is dus dat is in elk geval goed nieuws. Nu is het afwachten of de misselijkheid en de jeuk minder worden.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Jaaaaaaaaa als een gek ging ze wahahaha! Wat een heerlijk fretje is het toch he
Kan zijn dat ze "iets" aan komt
Kan zijn dat ze "iets" aan komt
Nou dat gaat wel goedkomen zo te lezen.
Haha, die heeft vakantie, dat is duidelijk
Hahaha, heerlijk hoor als je haar zo op vakantie kunt achterlaten
BiBi heeft zin in vakantie Fijn hoor!
Hihi ja bij Helen zitten ze wel goed Je kan zo aanschuiven daar.
- yvonne
Nou ik kan je niet vertellen hoe blij ik ben dat ze het zo goed naar haar zin heeft bij Helen!
Anders zouden mijn vakanties er heel anders uitzien, namelijk gewoon in dit kikkerlandje en BiBi mee.
Ook leuk hoor, maar dit geeft toch iets meer mogelijkheden
Helen, niet vetmesten hoor! Laat haar maar extra rondjes achter Fred aanrennen
Anders zouden mijn vakanties er heel anders uitzien, namelijk gewoon in dit kikkerlandje en BiBi mee.
Ook leuk hoor, maar dit geeft toch iets meer mogelijkheden
Helen, niet vetmesten hoor! Laat haar maar extra rondjes achter Fred aanrennen
Ohhh, jij bent gemeen!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
ze loopt steeds met hem mee... Fred is wat overuren aan het inhalen dus wat vaker thuis.
Als ze de gang niet op kan is de woonkamer van haar, ze slaapt op de bank tussen de kleedjes.
Ze trekt zich niets aan van de katten en zij kijken ook niet naar haar om. Ze slapen gewoon op de grond.
Hoeven ze met Flex of Bean niet te proberen hahahaha! Dat gaat heel goed!
Vanavond mocht ze voor het eerst in de zijkamer, Bean is naar huis en de onderste kooi is leeg. Die hou ik altijd
leeg als het kan om die reden. Geen geklier bij elkaar. Ooit komt daar ook zoiets als aan de rechterkant.
De kast had ze al snel als MIJN bestempeld..
Als ze de gang niet op kan is de woonkamer van haar, ze slaapt op de bank tussen de kleedjes.
Ze trekt zich niets aan van de katten en zij kijken ook niet naar haar om. Ze slapen gewoon op de grond.
Hoeven ze met Flex of Bean niet te proberen hahahaha! Dat gaat heel goed!
Vanavond mocht ze voor het eerst in de zijkamer, Bean is naar huis en de onderste kooi is leeg. Die hou ik altijd
leeg als het kan om die reden. Geen geklier bij elkaar. Ooit komt daar ook zoiets als aan de rechterkant.
De kast had ze al snel als MIJN bestempeld..
Die ligt er lekker ontspannen bij.