De Big Bono Belevenissen

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: De Big Bono Belevenissen

Bericht door Marjan »

Hahahaha, lijkt me een komisch gezicht inderdaad. :lol: Misschien toch maar een grotere maat wasdroger afvoerslang halen. 8-)
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

Arme Bono; denkt-ie eindelijk te kunnen tunnelen, past z'n toegus er niet in :lach:
Karen

Bericht door Karen »

:lach:

Heel herkenbaar! Toen Noury bij mij kwam had hij behoorlijke spekkies en durfde niks. Toen hij eindelijk de moed verzameld had om toch door een buis te gaan, zat zijn butt ook vast...hij nam de hele buis achter zich mee :brush: Erg komisch voor mij, voor hem wat minder. We hebben toen ook gelijk grotere buizen voor hem geregeld en daarna kwamen de "Gele Buizen". Perfect voor stevig formaat fretten :mrgreen:
Amaris
Aantal fretten: 0

Bericht door Amaris »

De gele buis ligt buiten en werkt geweldig inderdaad :D Hij vindt het vooral leuk om op zn kop erdoor te gaan, rugslag zeg maar 8-) En dat gaat geweldig in die gele! De kleinere niet, daar moet hij gewoon op zijn pootjes door.

Ik denk dat ik voor Bono dit maar moet aanschaffen:
Afbeelding
:lach:

Ben gestopt met polaramine omdat Hanneke van mening is dat het "niet werkt". Als in zijnde dat men denkt dat het wonderen verricht maar weinig anders doet dan gangen open houden. Ze vond dat ik ermee moest stoppen want zou er weinig verschil van merken. En enkel geven wanneer nodig, en niet standaard elke dag.
Helaas heeft ze het mis want vandaag heeft Bono meer gehoest dan de gehele weken ervoor. Ik kijk even aan of het morgen nog steeds zo is, dan gaat hij mooi weer op de polaramine.
En als ik het enkel ga geven wanneer nodig komt het dadelijk alsnog neer op elke dag :roll:

De diarree trekt wel weg trouwens! Dus is inderdaad gewoon even aanpassen aan nieuw voer denk ik.
Kick

Bericht door Kick »

Die buis :lach:
Mette

Bericht door Mette »

Oh geweldig dat plaatje erbij.
Marjan

Bericht door Marjan »

Hahaha, die buizen zijn geweldig! :lach:

En ik ben het ook echt oneens met Hanneke wat de polaramine betreft. Het doet wel degelijk goed. En juist zorgen dat de prut door de buisjes wordt afgevoerd voor komt erger. Dus ik snap echt niet waarom ze het afraadt om lang te gebruiken. Ik zelf zou het gewoon blijven gebruiken. Onze Max heeft het jarenlang dagelijks gebruikt en wanneer ik (op aanraden van Hanneke) er eens mee stopte, begon hij gelijk weer te hoesten. Het is ook verder helemaal geen middel met vervelende bijwerkingen voor fretten dus wat let je. :)
Amaris

Bericht door Amaris »

Het enige wat me let is dat het opraakt in heel de wereld :evil:
Ben daar nog steeds boos over. Goede medicatie uit de handel halen!

Heb hem vandaag niet meer horen hoesten, dus misschien had hij gewoon iets in zijn keel. Maar ik blijf er bovenop zitten. Heb nog wel polaramine liggen dus kan er per direct mee starten als het nodig is.

Bono heeft trouwens vieze oren, maar meneer is een beer en krijg het dus niet voor elkaar om ook maar iets gedaan te krijgen bij hem. In hoeverre is het een vereiste dat ik de oorschelp schoonmaak?
En welke tips hebben jullie voor een fret van 1700 gram in zo'n situatie? :roll:
Ben maar alleen dus kan wel wat tips gebruiken.
Hij is trouwens zeer pijnlijk op de oren, dus dat helpt ook niet mee met zo'n krachtpatser.
Marjan

Bericht door Marjan »

Amaris schreef:Het enige wat me let is dat het opraakt in heel de wereld :evil:
Gewoon een flinke bestelling doen in Spanje, ik heb ook alweer samen met een vriendin een nieuwe lading besteld omdat Baila er ook alweer twee weken aanzit. :)

En ik zou niet aan zijn oor(schelp) komen hoor. Dat krijg ik bij Baila ook niet voor elkaar en bij vorige fretten met een oorprobleem ook niet. Het zal gewoon heel pijnlijk voor hem zijn die oor- en nekstreek dus gewoon maar laten zitten.
Ik ga de volgende keer wanneer Baila bij Hanneke is en onder zeil moet voor die huidtumortjes aan haar vragen de oortjes even goed schoon te maken.
Amaris

Bericht door Amaris »

Ga liever niet aan de oren zitten inderdaad, dan laat ik het zitten als het niet echt een "must" is.

Binnenkort Yvonne hier wel ff porren, die zal voor BiBi ook wel weer nodig hebben 8-)
Mayke

Bericht door Mayke »

Het is een echte fret !!! :juich:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik zou niet te lang wachten hoor, misschien is de voorraad daar ook wel beperkt.
Amaris

Bericht door Amaris »

Heb Yvonne al geport ;)

Bono's ontlasting is echt een enorme meur sinds hij op Virbac staat. Kan ook door het stoppen van de Synolux zijn, dat zijn maag het toch nodig heeft. Zijn er toevallig mensen die Virbacjes hebben lopen die ook nogal riekende ontlasting hebben?
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Ik tel niet helemaal mee met de Virbac. Lexie ruikt niet maar heeft moeite om op gewicht te blijven met alleen de brokkenbrei, hoewel ze toch flink eet. Apart verhaal weer.
Amaris

Bericht door Amaris »

Hm, ok. Ik ga dan toch weer starten met de laatste synulox die ik heb, kijken of het helpt.
Marjan

Bericht door Marjan »

Hier krijgen ze ook geen Virbac.
Karen

Bericht door Karen »

Ik heb eerder de virbac voor Jillz geprobeerd en daar had ik hetzelfde probleem. Ik hoorde van Natascha ook dat het geen succes was, stinkende en slechte ontlasting bij de meerderheid.
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Hier ook, ik maak deze zak leeg en dan gaat Lexie op iets anders.
En aangezien ze er toch zoveel van eet gaat dat best rap.
Amaris

Bericht door Amaris »

Hmm, ok. Goed om te weten.
Maar helaas lijkt het wel alsof hij minder jeukt ervan. Dus keuzes keuzes!
Marjan

Bericht door Marjan »

Maar dat kan ook door de werking van het implantaat komen natuurlijk...
Plaats reactie