De Big Bono Belevenissen
Re: De Big Bono Belevenissen
Hahahaha, lijkt me een komisch gezicht inderdaad. Misschien toch maar een grotere maat wasdroger afvoerslang halen.
Arme Bono; denkt-ie eindelijk te kunnen tunnelen, past z'n toegus er niet in
Heel herkenbaar! Toen Noury bij mij kwam had hij behoorlijke spekkies en durfde niks. Toen hij eindelijk de moed verzameld had om toch door een buis te gaan, zat zijn butt ook vast...hij nam de hele buis achter zich mee Erg komisch voor mij, voor hem wat minder. We hebben toen ook gelijk grotere buizen voor hem geregeld en daarna kwamen de "Gele Buizen". Perfect voor stevig formaat fretten
De gele buis ligt buiten en werkt geweldig inderdaad Hij vindt het vooral leuk om op zn kop erdoor te gaan, rugslag zeg maar En dat gaat geweldig in die gele! De kleinere niet, daar moet hij gewoon op zijn pootjes door.
Ik denk dat ik voor Bono dit maar moet aanschaffen:
Ben gestopt met polaramine omdat Hanneke van mening is dat het "niet werkt". Als in zijnde dat men denkt dat het wonderen verricht maar weinig anders doet dan gangen open houden. Ze vond dat ik ermee moest stoppen want zou er weinig verschil van merken. En enkel geven wanneer nodig, en niet standaard elke dag.
Helaas heeft ze het mis want vandaag heeft Bono meer gehoest dan de gehele weken ervoor. Ik kijk even aan of het morgen nog steeds zo is, dan gaat hij mooi weer op de polaramine.
En als ik het enkel ga geven wanneer nodig komt het dadelijk alsnog neer op elke dag
De diarree trekt wel weg trouwens! Dus is inderdaad gewoon even aanpassen aan nieuw voer denk ik.
Ik denk dat ik voor Bono dit maar moet aanschaffen:
Ben gestopt met polaramine omdat Hanneke van mening is dat het "niet werkt". Als in zijnde dat men denkt dat het wonderen verricht maar weinig anders doet dan gangen open houden. Ze vond dat ik ermee moest stoppen want zou er weinig verschil van merken. En enkel geven wanneer nodig, en niet standaard elke dag.
Helaas heeft ze het mis want vandaag heeft Bono meer gehoest dan de gehele weken ervoor. Ik kijk even aan of het morgen nog steeds zo is, dan gaat hij mooi weer op de polaramine.
En als ik het enkel ga geven wanneer nodig komt het dadelijk alsnog neer op elke dag
De diarree trekt wel weg trouwens! Dus is inderdaad gewoon even aanpassen aan nieuw voer denk ik.
Die buis
Oh geweldig dat plaatje erbij.
Hahaha, die buizen zijn geweldig!
En ik ben het ook echt oneens met Hanneke wat de polaramine betreft. Het doet wel degelijk goed. En juist zorgen dat de prut door de buisjes wordt afgevoerd voor komt erger. Dus ik snap echt niet waarom ze het afraadt om lang te gebruiken. Ik zelf zou het gewoon blijven gebruiken. Onze Max heeft het jarenlang dagelijks gebruikt en wanneer ik (op aanraden van Hanneke) er eens mee stopte, begon hij gelijk weer te hoesten. Het is ook verder helemaal geen middel met vervelende bijwerkingen voor fretten dus wat let je.
En ik ben het ook echt oneens met Hanneke wat de polaramine betreft. Het doet wel degelijk goed. En juist zorgen dat de prut door de buisjes wordt afgevoerd voor komt erger. Dus ik snap echt niet waarom ze het afraadt om lang te gebruiken. Ik zelf zou het gewoon blijven gebruiken. Onze Max heeft het jarenlang dagelijks gebruikt en wanneer ik (op aanraden van Hanneke) er eens mee stopte, begon hij gelijk weer te hoesten. Het is ook verder helemaal geen middel met vervelende bijwerkingen voor fretten dus wat let je.
Het enige wat me let is dat het opraakt in heel de wereld
Ben daar nog steeds boos over. Goede medicatie uit de handel halen!
Heb hem vandaag niet meer horen hoesten, dus misschien had hij gewoon iets in zijn keel. Maar ik blijf er bovenop zitten. Heb nog wel polaramine liggen dus kan er per direct mee starten als het nodig is.
Bono heeft trouwens vieze oren, maar meneer is een beer en krijg het dus niet voor elkaar om ook maar iets gedaan te krijgen bij hem. In hoeverre is het een vereiste dat ik de oorschelp schoonmaak?
En welke tips hebben jullie voor een fret van 1700 gram in zo'n situatie?
Ben maar alleen dus kan wel wat tips gebruiken.
Hij is trouwens zeer pijnlijk op de oren, dus dat helpt ook niet mee met zo'n krachtpatser.
Ben daar nog steeds boos over. Goede medicatie uit de handel halen!
Heb hem vandaag niet meer horen hoesten, dus misschien had hij gewoon iets in zijn keel. Maar ik blijf er bovenop zitten. Heb nog wel polaramine liggen dus kan er per direct mee starten als het nodig is.
Bono heeft trouwens vieze oren, maar meneer is een beer en krijg het dus niet voor elkaar om ook maar iets gedaan te krijgen bij hem. In hoeverre is het een vereiste dat ik de oorschelp schoonmaak?
En welke tips hebben jullie voor een fret van 1700 gram in zo'n situatie?
Ben maar alleen dus kan wel wat tips gebruiken.
Hij is trouwens zeer pijnlijk op de oren, dus dat helpt ook niet mee met zo'n krachtpatser.
Gewoon een flinke bestelling doen in Spanje, ik heb ook alweer samen met een vriendin een nieuwe lading besteld omdat Baila er ook alweer twee weken aanzit.Amaris schreef:Het enige wat me let is dat het opraakt in heel de wereld
En ik zou niet aan zijn oor(schelp) komen hoor. Dat krijg ik bij Baila ook niet voor elkaar en bij vorige fretten met een oorprobleem ook niet. Het zal gewoon heel pijnlijk voor hem zijn die oor- en nekstreek dus gewoon maar laten zitten.
Ik ga de volgende keer wanneer Baila bij Hanneke is en onder zeil moet voor die huidtumortjes aan haar vragen de oortjes even goed schoon te maken.
Ga liever niet aan de oren zitten inderdaad, dan laat ik het zitten als het niet echt een "must" is.
Binnenkort Yvonne hier wel ff porren, die zal voor BiBi ook wel weer nodig hebben
Binnenkort Yvonne hier wel ff porren, die zal voor BiBi ook wel weer nodig hebben
Het is een echte fret !!!
Ik zou niet te lang wachten hoor, misschien is de voorraad daar ook wel beperkt.
Heb Yvonne al geport
Bono's ontlasting is echt een enorme meur sinds hij op Virbac staat. Kan ook door het stoppen van de Synolux zijn, dat zijn maag het toch nodig heeft. Zijn er toevallig mensen die Virbacjes hebben lopen die ook nogal riekende ontlasting hebben?
Bono's ontlasting is echt een enorme meur sinds hij op Virbac staat. Kan ook door het stoppen van de Synolux zijn, dat zijn maag het toch nodig heeft. Zijn er toevallig mensen die Virbacjes hebben lopen die ook nogal riekende ontlasting hebben?
Ik tel niet helemaal mee met de Virbac. Lexie ruikt niet maar heeft moeite om op gewicht te blijven met alleen de brokkenbrei, hoewel ze toch flink eet. Apart verhaal weer.
Hm, ok. Ik ga dan toch weer starten met de laatste synulox die ik heb, kijken of het helpt.
Hier krijgen ze ook geen Virbac.
Ik heb eerder de virbac voor Jillz geprobeerd en daar had ik hetzelfde probleem. Ik hoorde van Natascha ook dat het geen succes was, stinkende en slechte ontlasting bij de meerderheid.
Hier ook, ik maak deze zak leeg en dan gaat Lexie op iets anders.
En aangezien ze er toch zoveel van eet gaat dat best rap.
En aangezien ze er toch zoveel van eet gaat dat best rap.
Hmm, ok. Goed om te weten.
Maar helaas lijkt het wel alsof hij minder jeukt ervan. Dus keuzes keuzes!
Maar helaas lijkt het wel alsof hij minder jeukt ervan. Dus keuzes keuzes!
Maar dat kan ook door de werking van het implantaat komen natuurlijk...