Donder
Re: Donder en Bliksem
Je hoeft niet in de verdediging hoor maar een gewaarschuwd mens telt voor twee zou ik zeggen. De omschakeling van samen spelende fretten naar echt apart houden is bij ons allemaal ook niet in één nacht binnen gekomen. En je bent gelukkig al op de goede weg.
Zo is het ook. Ook wij hebben 6 fretten in één hok gehad en dat was toen heel normaal. Maar goed, wat Marjan zegt, je bent op de goede weg
Ik geloof niet dat ik het oorspronkelijke probleem helemaal zie in wat er ineens zo anders wordt. Dacht eerst even dat ze mee naar Groningen gingen maar begrijp dat ze juist los mogen blijven als jullie juist die kant op gaan. Niet anders dan normaal als je Trea en Marco kent. D.w.z. Trea geeft aan niet bij vertrekken uit huis, maar Bliksem en Donder lopen al sinds dag en douw praktisch de complete dag los door het hele huis. Nu dan een gedeelte, maar ik denk zolang Trea ze niet in elkaar kooideel laat (bijv. beide in de onderste oid) het voor deze 2 niet zo'n probleem vormt. Vervelend doen ze sowieso niet tegen elkaar, het is echt volkomen onzichtbaar bij die 2, zo gewend zijn ze aan elkaar. Ze hangen nog met 1 been in het ook samen in 1 kooi zitten en het is maar voor 1 nachtje zo te lezen? Vanavond dus al lekker weer in hun eigen deel, en juist niet 24u opgesloten zitten. Zo valt het ook te bekijken.
Normaal gaan ze wel mee maar omdat ze elke keer het huis vol hadden, hadden we besloten om ze thuis te laten. Marco had het onderste gedeelte afgesloten zodat hij daar niet in kwam. Ze zitten nu alweer in hun eigen kooi.
Haha, ik heb je posting een paar keer moeten lezen Mette maar ik denk dat ik het snap. En dan is alles ook ok
Excuus, wist niet dat hij zo warrig was
Ik moest juist het bericht van Trea 3x overlezen om te begrijpen wat nu uiteindelijk gebeurd was . Had hem de eerste keer duidelijk anders geïnterpreteerd toen ik ineens de reacties zag
Ik moest juist het bericht van Trea 3x overlezen om te begrijpen wat nu uiteindelijk gebeurd was . Had hem de eerste keer duidelijk anders geïnterpreteerd toen ik ineens de reacties zag
Moest de post van Mette ook een paar keer lezen.
Ze waren heel blij dat we er weer waren gister avond. Als het goed is krijgen ze morgen hun pakket binnen van Marjan. Normaal zou ik de kooi vanavond doen maar wacht nu tot morgen.
Ik niet wat voor kleur(en) ze krijgen. Heb haar gezegt verras me
Ze waren heel blij dat we er weer waren gister avond. Als het goed is krijgen ze morgen hun pakket binnen van Marjan. Normaal zou ik de kooi vanavond doen maar wacht nu tot morgen.
Ik niet wat voor kleur(en) ze krijgen. Heb haar gezegt verras me
Ik hoop maar dat je aangenaam verrast bent, ook al zal het die twee schoffies niet uitmaken op welke kleur ze leven vermoed ik.
Slapen kun je op elke kleur Zeker Donder, de slaapreus
Nee Donder maakt het niks uit. Die slaapt overal waar hij maar slapen kan.
Ik heb de doos ingepakt en het zag er vrolijk uit dus het moet vast goed zijn
Dan komt het vast goed. Schiet me nu te binnen dat het dan een mooi dierendag cadeau voor ze is. Scheelt mij weer andere digen te halen
Zo is dat, twee vliegen in één klap.
Nee, zo werkt dat niet. Die sets had je ze al beloofd voor dierendag, dus dan telt het niet als dierendag cadeau. Je moet nog steeds gewoon wat anders halen.
Ziet er zeker fleurig uit zo.
Daarom maakt mij de kleur niet uit.
Leuke kooi hoor!