BiBi, deel 3
Re: BiBi, deel 3
Goed nieuws Wel jammer dat ze levenslang op medicijnen moet.
Dat klinkt niet verkeerd hoor. En alleen de enacard levenslang? Op zich moet je daar niet mee zitten hoor, het is alleen een middel om de nieren te ondersteunen.
Klinkt helemaal niet verkeerd als je kijkt naar het afgelopen jaar Go BiBi
Inderdaad, ze is helemaal terug van een roerig jaar dus dit is goed om te horen
Wat super
Bo heeft ook 1 Enacard en halve synulox per dag. Als we onze frutzels daarmee op de poot houden dan is dat toch geweldig
Ben zo blij dat er goed nieuws is van de kleine meid. Het was steeds wel beetje spannend met haar terugvalletjes.
Bo heeft ook 1 Enacard en halve synulox per dag. Als we onze frutzels daarmee op de poot houden dan is dat toch geweldig
Ben zo blij dat er goed nieuws is van de kleine meid. Het was steeds wel beetje spannend met haar terugvalletjes.
Klinkt niet verkeerd!
Als ze hiermee happy is dan lekker zo doorgaan
Als ze hiermee happy is dan lekker zo doorgaan
Klinkt goed! Go BiBi
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het is gewoon niet anders, maar voor mij is het wel een dingetje want ik ben niet zo voor medicijnen gebruiken.
Maar als ik BiBi daarmee op de poot houd (zoals Stefanie zegt) dan doen we dat maar.
Ik heb zo wie zo al het gevoel dat ze in "reservetijd" zit, ik heb nog geen fret gehad die zo "oud" is geworden als Bieb
Maar als ik BiBi daarmee op de poot houd (zoals Stefanie zegt) dan doen we dat maar.
Ik heb zo wie zo al het gevoel dat ze in "reservetijd" zit, ik heb nog geen fret gehad die zo "oud" is geworden als Bieb
Dat klinkt zeker niet verkeerd!
Balen dat ze haar leven lang medicijnen moet krijgen.
Ga zo door Bibi !
Balen dat ze haar leven lang medicijnen moet krijgen.
Ga zo door Bibi !
Positieve berichten! Fijn joh.
- yvonne
BiBi gaat nog steeds lekker. Ze eet goed en is lekker ondeugend. 's Nachts is ze los in de speelkamer en dan horen we haar met balletjes en puzzeltjes in de weer. Vanmorgen was ik wat later wakker dan anders en wilde ze eten, dat maakte ze goed duidelijk door heel veel herrie te maken totdat ik de deur open deed
Slimme Bibi!
Slimme meid! En heerlijk om te horen dat ze zo goed gaat.
Ha ha, BBii is heerlijk op haar BiBi's bezig. Ga zo door BiBi. Als je honger hebt, dan moet je dat goed laten horen.
Dat horen we graag!
BiBi is echt te slim gewoon
- yvonne
Oh my...ik heb echt een maffe fret in huis
Terwijl ze de afgelopen 2 dagen zo rustig was dat ik me alweer zorgen begon te maken, zo maf is ze vandaag.
Ze rent overal op en onder en mokt erop los, ik weet niet of dat nog goed komt hoor
Terwijl ze de afgelopen 2 dagen zo rustig was dat ik me alweer zorgen begon te maken, zo maf is ze vandaag.
Ze rent overal op en onder en mokt erop los, ik weet niet of dat nog goed komt hoor
Yeah Bibi!!!
Daar moest ze 2 dagen voor opsparen dus