Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Re: Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Niet gelezen van Marjan :twisted:
Doe ook maar niet want anders wordt het nachtwerk vandaag om nog wat af te krijgen.
Haha nee Don vind zo'n slaapkussen helemaal geweldig haast niet uit te slaan. Weet niet of dat nog mogelijk is
Eentje moet nog wel lukken vanmiddag maar dat is dan ook echt de laatste. Welke kleurencombi wil je?
Als je de vosjes nog hebt heel graag met blauw
Oké, ik ga mijn best doen.
Ik zit hier weer achter mijn pc met een ratelende naaimachine in m'n oor...
Haha, nou meiden, jullie kussentjes zijn af hoor.
Super
Heb je nog veel van dat beige stofje?
Heb je nog veel van dat beige stofje?
Och wat een heerlijk ventje Trea.
Ik denk nog iets van anderhalve meter Nadine.
Ik denk nog iets van anderhalve meter Nadine.
Dat snuitje!
Waarom doe je dat nou?
Waarom doe je dat nou?
Veel plezier vandaag.
Zal vast wel goed komen. Nog een paar kleine dingen en dan op naar Nadine, haar oppikken en dan die kant op.
Omdat Donder een lieve vent is die ik wel op de foto's met jullie wil delen
Omdat Donder een lieve vent is die ik wel op de foto's met jullie wil delen
Tot straks allemaal
Wij gaan eerst nog even boodschappen doen en dan ook op weg. Denk dat we er rond het middaguur zullen zijn dus tot dan.
Veel plezier allemaal vandaag !!!
Zo, we zijn weer thuis, gezellig om een aantal van jullie weer even gezien en gesproken te hebben.
Mijn complimenten aan de organisatie, alles liep op rolletjes volgens mij en de locatie was perfect. Leuke stands ook, ik ga zeker een bestelling plaatsen bij Ratstuff want die hadden echt superleuke spullen, alleen een beetje te klein voor Baila haar toegus.
Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het hele show en keuringgebeuren helemaal niets voor mij is. Ik snap ook niet dat mensen hun fretten daaraan blootstellen en waarom het zo belangrijk is wat een ander van je fret vindt.
En ik had vooral erg veel moeite met al die fretten die letterlijk als een berg op elkaar lagen in de playpins, ook zonder een plekje om veilig in weg te kruipen. Dat dit nog steeds gebeurt is iets wat ik niet kan begrijpen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk en ik wil hier ook verder geen discussie over uitlokken maar ik moet dat wel even van het hart.
Mijn complimenten aan de organisatie, alles liep op rolletjes volgens mij en de locatie was perfect. Leuke stands ook, ik ga zeker een bestelling plaatsen bij Ratstuff want die hadden echt superleuke spullen, alleen een beetje te klein voor Baila haar toegus.
Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het hele show en keuringgebeuren helemaal niets voor mij is. Ik snap ook niet dat mensen hun fretten daaraan blootstellen en waarom het zo belangrijk is wat een ander van je fret vindt.
En ik had vooral erg veel moeite met al die fretten die letterlijk als een berg op elkaar lagen in de playpins, ook zonder een plekje om veilig in weg te kruipen. Dat dit nog steeds gebeurt is iets wat ik niet kan begrijpen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk en ik wil hier ook verder geen discussie over uitlokken maar ik moet dat wel even van het hart.
Ook ik vond de locatie erg leuk. Bij binnenkomst dacht ik wel oeps wat is het donker (in die zaal meteen rechts) maar dat viel later best wel mee.
Wat ik zo zag liep alles gesmeerd en heb ik geen mensen met rode hoofden rond zien rennen. De enige die de strakke planning om zeep hielp was Hanneke met haar lezing Maar iedereen die Hanneke kent weet dat ze altijd uitloopt.
Nu ik erover nadenk was het enige puntje misschien de plekken van de stands. In mijn ogen niet helemaal logisch zoals de twee stands in de gang. Dat was echt een doorloop dus ik betwijfel of zij aardig verkocht hebben. En ik zag wat stands in die rechtse ruimte nogal 'verdrukt' worden door mensen met playpins. Maar goed, ik weet hoe het werkt en soms moet je schuiven met de ruimte die je hebt.
Wat ik zo zag liep alles gesmeerd en heb ik geen mensen met rode hoofden rond zien rennen. De enige die de strakke planning om zeep hielp was Hanneke met haar lezing Maar iedereen die Hanneke kent weet dat ze altijd uitloopt.
Nu ik erover nadenk was het enige puntje misschien de plekken van de stands. In mijn ogen niet helemaal logisch zoals de twee stands in de gang. Dat was echt een doorloop dus ik betwijfel of zij aardig verkocht hebben. En ik zag wat stands in die rechtse ruimte nogal 'verdrukt' worden door mensen met playpins. Maar goed, ik weet hoe het werkt en soms moet je schuiven met de ruimte die je hebt.