Speelgoed
Re: Speelgoed
Nee, die cornchips of verpakkings materialen kunnen gevaarlijk zijn voor je fret. Die zou ik ook zeker niet gebruiken
Kijk eens op onze wiki, daar staan ook nog ideeën dacht ik !!
Wat doen jullie trouwens met speeltjes waar van die gekleurde zachte veertjes aan zitten? Voor kerst heb ik wat kattenspeeltjes gehad die ze ongetwijfeld leuk zou vinden, maar er zitten dus vabn die pluizige veertjes aan. Ik wilde eerst nog even hier vragen of dit kwaad kon, maar heb nu pas tijd om het te vragen
Gaan meestal heel snel kapot, maar onder toezicht kunnen ze er prima mee spelen.
Ja precies, die veertjes zullen het snel begeven, maar dat maakt verder niet uit, de speeltjes voldoen prima zonder deze veertjes. Ik ben meer bang dat ze erop gaat bijten/kauwen en ze er wat van binnen krijgt.Mette schreef:Gaan meestal heel snel kapot, maar onder toezicht kunnen ze er prima mee spelen.
Edit: sterker nog, die veertjes grijpt ze direct met haar bekkie natuurlijk haha
Er inderdaad gewoon bijblijven wanneer ze ermee speelt en wanneer zo'n speeltje drie dubbel dood gemaakt is, gewoon de veertjes weggooien.
Haha ja inderdaad. Ik ben alleen zo bang dat ze delen van de pluimveertjes binnen krijgt.