Speelgoed

Voor alle overige zaken zoals opvoeding, zindelijk of niet, speeltijd, is mijn fret gelukkig, de band tussen mens en fret, castratie of implantaat, euthanasie
Karen

Re: Speelgoed

Bericht door Karen »

Nee, die cornchips of verpakkings materialen kunnen gevaarlijk zijn voor je fret. Die zou ik ook zeker niet gebruiken
Mayke

Bericht door Mayke »

Kijk eens op onze wiki, daar staan ook nog ideeën dacht ik !! :D
swa100

Bericht door swa100 »

Wat doen jullie trouwens met speeltjes waar van die gekleurde zachte veertjes aan zitten? Voor kerst heb ik wat kattenspeeltjes gehad die ze ongetwijfeld leuk zou vinden, maar er zitten dus vabn die pluizige veertjes aan. Ik wilde eerst nog even hier vragen of dit kwaad kon, maar heb nu pas tijd om het te vragen :roll:
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Gaan meestal heel snel kapot, maar onder toezicht kunnen ze er prima mee spelen.
swa100

Bericht door swa100 »

Mette schreef:Gaan meestal heel snel kapot, maar onder toezicht kunnen ze er prima mee spelen.
Ja precies, die veertjes zullen het snel begeven, maar dat maakt verder niet uit, de speeltjes voldoen prima zonder deze veertjes. Ik ben meer bang dat ze erop gaat bijten/kauwen en ze er wat van binnen krijgt.

Edit: sterker nog, die veertjes grijpt ze direct met haar bekkie natuurlijk haha
Marjan

Bericht door Marjan »

Er inderdaad gewoon bijblijven wanneer ze ermee speelt en wanneer zo'n speeltje drie dubbel dood gemaakt is, gewoon de veertjes weggooien. :mrgreen:
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

:mrgreen:
Karen

Bericht door Karen »

:brush:
swa100

Bericht door swa100 »

Haha ja inderdaad. Ik ben alleen zo bang dat ze delen van de pluimveertjes binnen krijgt.
Plaats reactie