Ik ben het met je eens, maar er zullen velen zijn die je daarin tegen spreken.
Kijk, Hanneke gaat op safe. Die doet al gauw wat onderzoeken om haar vermoeden te bevestigen of een diagnose te stellen. Ze gaat niet alleen op het gevoel of vermoedens af, als ze zaken kan bewijzen met bloed of andere onderzoeken. Dat maakt een bezoekje bij haar vaak prijziger dan bij een andere dierenarts, maar je weet wel wat er met je dier aan de hand is. Vele andere dierenartsen geven maar wat aan medicijnen mee en (willen of kunnen) doen niet al te veel. Veelal wordt er een waarschijnlijkheid diagnose gegeven of dat nog niet eens. Er zijn nog wel een paar dierenartsen die wel goed bezig gaan met fretten, maar de ervaring en kundigheid van Hanneke missen.
Voor mij geld dat ik goed vertrouwen heb ik Hanneke, met haar dingen kan bespreken, zij de fret als dier als geen ander kent, een fretje nooit zal laten lijden als het uitzichtloos is maar wel blij is met eigenaren die haar een kans geven om te behandelen. Daar leert ze het meeste van en wij uiteindelijk ook! Het zou voor velen veel makkelijker zijn om de fret maar gelijk in te laten slapen of niet te behandelen als het ziek wordt...(scheelt bakken met geld!) maar dan was er nu nog niet zoveel bekend over het welzijn en ziektebeelden van fretten
Je kunt er in ieder geval verzekerd van zijn dat ze alles binnen haar mogelijkheden zal doen om hem beter te maken en als het echt niet verstandig is omdoor te gaan, zal ze j dat ook te kennen geven.