Mijn mannetje is ziek :(
Re: Mijn mannetje is ziek :(
Heayyyyyy! Super goed nieuws! Ik ben zoooo blij voor je, het zal hem ook goed doen om weer in zijn vertrouwde omgeving verder te kunnen herstellen.
Ik doe effe met je mee!
Maar dat nieuwe voer is dus geen optie met zo'n prijs, da's duidelijk. Nu maar hopen dat hij ook goed blijft gaan op de waltham.
Oh, wat zul jij blij zijn morgen om je ventje weer bij je te hebben! Geef hem van mij ook een knuffel!
Super! Hopelijk gaat hij zijn door!
Dat nieuwe voer is echt bizar duur..
Toch ga ik er nog wel even over informeren. Al is het maar om afentoe als afwisseling te geven.
Dat nieuwe voer is echt bizar duur..
Toch ga ik er nog wel even over informeren. Al is het maar om afentoe als afwisseling te geven.
blijf duimen dat het zo blijft gaan met je ventje.
maar wat is het nieuwe voer duur
Het is dan ook speciaal sonde voer dus ja was te verwachten dat het duur zou zijn maar in ernstige gevallen dus wel een oplossing om ze weer aan de gang te krijgen.
En ik ben niet alleen morgen blij ik ben dat eerlijk gezegd nu al. Want ja ik heb vertrouwen in Hanneke absoluut maar om toch eindelijk te horen na alle moeite dat het goed gaat is geweldig. Ik heb een big smile die geeft volgens mij licht in het donker
En ik ben niet alleen morgen blij ik ben dat eerlijk gezegd nu al. Want ja ik heb vertrouwen in Hanneke absoluut maar om toch eindelijk te horen na alle moeite dat het goed gaat is geweldig. Ik heb een big smile die geeft volgens mij licht in het donker
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Supergoed nieuws!
Zie dit al helemaal voor me.Bruurmijn schreef:Ik heb een big smile die geeft volgens mij licht in het donker
Vandaag is het zover! Hoe laat ga je hem ophalen?
Ik heb om 5 uur de afspraak, mocht natuurlijk niet veel eerder weg dus een halve dag vrij kon ik al helemaal vergeten.
Begin vandaag dus om 7 uur zodat ik om half 4 weg mag. Dan heb ik gewoon mijn uren gemaakt vandaag en kunnen ze niet veel zeggen.
Maar dat mag de pret niet drukken mijn ventje komt eindelijk weer naar huis
Begin vandaag dus om 7 uur zodat ik om half 4 weg mag. Dan heb ik gewoon mijn uren gemaakt vandaag en kunnen ze niet veel zeggen.
Maar dat mag de pret niet drukken mijn ventje komt eindelijk weer naar huis
Heerlijk gevoel is dat hè?
Vanmiddag je ventje weer knuffen
Vanmiddag je ventje weer knuffen
Een geweldig gevoel is dat. Ben bang dat de dag voor mijn gevoel totaal niet zal opschieten
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Wat gaat de tijd langzaam vandaag
Wow...goed nieuws!!! Yeah
Heerlijk dat je hem vanmiddag mag ophalen!
Heerlijk dat je hem vanmiddag mag ophalen!
Tijd kruipt op dit soort momenten...
Kruipt? Volgens mij staat hij stil en ik twijfel of hij gaat achteruit
Succes!
Hahaha, nou je zit al over de helft nu.
damn wat duurt dat laatste uur lang
Bijna.... nog 2 uurtjes