BiBi, deel 3
Re: BiBi, deel 3
Hier precies hetzelfde! Ze is 2 dagen wat rustiger geweest en gisterenavond en vanochtend was ze heerlijk druk! Vooral gisterenavond haha. Ze heeft zeker 2 uur lang zitten donderstenen, heerlijk! Ze bleef maar springen, rennen, spelen met speeltjes en met mij natuurlijk. Geweldig om zo met haar te kunnen spelen . Leuk om te lezen dat dat bij jou ook het geval was
Heerlijk toch dat maffe dat neemt gelijk je zorgen weg.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ja heerlijk, maar het neemt mijn zorgen niet meteen weg Minka.
BiBi heeft nu eenmaal goede en slechte dagen en ik maak me altijd weer zorgen als ze even een dagje (of meer) wat minder is. Dat zal wel blijven denk ik, aard van t beestje
Maar de dagen dat het goed gaat, geniet ik!
BiBi heeft nu eenmaal goede en slechte dagen en ik maak me altijd weer zorgen als ze even een dagje (of meer) wat minder is. Dat zal wel blijven denk ik, aard van t beestje
Maar de dagen dat het goed gaat, geniet ik!
Precies! Een maffe BiBi is een betere BiBi
Die mindere dagen blijf je als frettenmoeder altijd bezorgt. Zolang ze maar erna weer lekker gek doet, dan heb je weer even rust van de zorgen.
- yvonne
Ze is een boef! Ze pikte vandaag mijn kerstlampjes uit de vaas, ik was bezig met de batterijtjes te verwisselen maar ze was me te snel af. En even later verdween ze met de overige batterijtjes onder de kast. Kon ik op mijn knieën om ze te pakken, vond ik daar ook nog 2 opgedroogde poepjes van mevrouw! Echt he....
Echte fret dus
Haha, klein draakje!
Zo herkenbaar al die frettige streken! Goed bezig BiBi, zo hoort het meiske
Geniaal van Bibi
Hahaha...exht BiBi
- yvonne
Gisteren had Bieb weer even een mindere dag. Ze weigerde te eten en ook haar poepjes waren minder.
Dus heb ik maar waltham papjes gemaakt zodat ze in elk geval de medicijnen binnen kreeg en 's avonds knapte ze weer op en at ze weer brokkenpap. Vandaag ging het gelukkig weer goed
Dus heb ik maar waltham papjes gemaakt zodat ze in elk geval de medicijnen binnen kreeg en 's avonds knapte ze weer op en at ze weer brokkenpap. Vandaag ging het gelukkig weer goed
Gelukkig was het maar een kort dipje
Ik krijg altijd echt een mini hartaanval als Jess zoiets flikt
Gelukkig was het eenmalig een slechte dag.
Gelukkig was het eenmalig een slechte dag.
Dat moeten ze niet te vaak flikken.
Het blijven aparte dieren die je elke keer weer van happy naar paniek kunnen brengen... En andersom
- yvonne
Nou idd dat heb ik ook altijd hoor, ik dacht woensdag echt, als ze morgenochtend weer niet eet
dan ga ik Hanneke bellen. De redder in nood
Maar gelukkig was het niet nodig.
Ze is wel echt in winter modus hoor....slapen, slapen, eten, even rondhupsen, slapen...repeat
dan ga ik Hanneke bellen. De redder in nood
Maar gelukkig was het niet nodig.
Ze is wel echt in winter modus hoor....slapen, slapen, eten, even rondhupsen, slapen...repeat
Net als Shae hieryvonne schreef:Ze is wel echt in winter modus hoor....slapen, slapen, eten, even rondhupsen, slapen...repeat