Mijn mannetje is ziek :(
Re: Mijn mannetje is ziek :(
Heel graag gedaan.
Dat ziet er leuk uit! Gaaf Marjan!
Nou meneer heeft duidelijk laten zien een grote voorkeur te hebben voor Orijen brokken. Die van vanochtend zijn allemaal op en maar een paar van de Virbac. Zojuist opnieuw Orijen bij hem neergelegd en meneer is er direct op aangevallen. Voor het eerst ook dat ik hem niet wakker hoefde te maken voor zijn medicijnen hij was al wakker en stond al bij de deur te bedelen voor aandacht. Hij heeft vandaag duidelijk meer energie dus heb de Virbac nu geheel uit zijn kooi gehaald en er de Orijen voor in de plaats gelegd. Blijkbaar vind hij die niet lekker want hij was al een paar dagen met loslopen de brokken van de katten aan het weghalen. Dat is op zich geen ramp want ook die krijgen graanvrije brokken.
Als hij het echt liever Orijen eet dan heb ik naast een volle zak wheaning kitten ook een zak baby pre neutered Virbac voor het asiel. Maar dat vind ik niet erg ik ben veel te blij dat Jekyll vandaag echt duidelijk vooruitgang laat zien .
Straks nog even wegen en dan is de routine weer helemaal klaar
Als hij het echt liever Orijen eet dan heb ik naast een volle zak wheaning kitten ook een zak baby pre neutered Virbac voor het asiel. Maar dat vind ik niet erg ik ben veel te blij dat Jekyll vandaag echt duidelijk vooruitgang laat zien .
Straks nog even wegen en dan is de routine weer helemaal klaar
Ik zou hem dan ook lekker Orijen geven hoor. Misschien dat hij, buiten het lekkerder vindt, ook wel minder misselijk wordt ervan. Op zich zijn dieren best slim wat dat betreft. Dus hem lekker geven waar zijn voorkeur naar uitgaat.
Helemaal mee eens!Mette schreef:Ik zou je ook als baasje willen als ik een fret was
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Als hij de Oorijen goed eet dan zou ik hem die ook lekker laten eten hoor.
En ik vind ook dat je het prima doet!
Mooi slaapkussen
En ik vind ook dat je het prima doet!
Mooi slaapkussen
Wat is het toch een heerlijke dag. Alleen bij de waltham liet Jekyll een beetje zien dat hij misselijk was maar bij de brokken totaal niet .
Toen ik de kamer vanochtend vroeg inliep zag ik hem al zijn neusje uit de slaapzak steken om even te ruiken dat ik binnen was. Alle andere dagen heb ik hem wakker moeten maken voor zijn medicijnen, hij reageerde zelfs niet met het schoonmaken van zijn poepbak. Tegen de tijd dat hij aan de beurt was voor zijn medicijnen was hij al lekker brokjes aan het eten zonder tekenen van misselijkheid. Waltham wilde hij wel maar werd er toch misselijk van dus eerste likjes van mijn vinger en toen ging alles er in met af en toe wat likken en kleine pauzes. Sinds lange tijd was hij nu ook al 's morgens echt aan het proberen om uit zijn kooi te komen, dat had hij lange tijd niet meer laten zien. Blijkbaar lijken dieren en mensen toch best op elkaar, 's morgens zijn we misselijker dan 's avonds als we ziek zijn.
Ik hoop echt dat deze lijn doorzet zodat ik eerste kerstdag ook op mijn gemak bij mijn vader zit en gewoon lekker kan genieten en niet tussenin ff op en neer naar huis wil om te kijken hoe meneer het doet. Gelukkig ben ik volgende week wel lekker vrij en daar kijk ik echt naar uit.
Toen ik de kamer vanochtend vroeg inliep zag ik hem al zijn neusje uit de slaapzak steken om even te ruiken dat ik binnen was. Alle andere dagen heb ik hem wakker moeten maken voor zijn medicijnen, hij reageerde zelfs niet met het schoonmaken van zijn poepbak. Tegen de tijd dat hij aan de beurt was voor zijn medicijnen was hij al lekker brokjes aan het eten zonder tekenen van misselijkheid. Waltham wilde hij wel maar werd er toch misselijk van dus eerste likjes van mijn vinger en toen ging alles er in met af en toe wat likken en kleine pauzes. Sinds lange tijd was hij nu ook al 's morgens echt aan het proberen om uit zijn kooi te komen, dat had hij lange tijd niet meer laten zien. Blijkbaar lijken dieren en mensen toch best op elkaar, 's morgens zijn we misselijker dan 's avonds als we ziek zijn.
Ik hoop echt dat deze lijn doorzet zodat ik eerste kerstdag ook op mijn gemak bij mijn vader zit en gewoon lekker kan genieten en niet tussenin ff op en neer naar huis wil om te kijken hoe meneer het doet. Gelukkig ben ik volgende week wel lekker vrij en daar kijk ik echt naar uit.
Top dat je hem zo vooruit ziet gaan
Ik hoop ook dat je een geruste Kerst kunt vieren
Ik hoop ook dat je een geruste Kerst kunt vieren
Klinkt best goed allemaal hoor. En ik hoop ook dat je een beetje van je kerstdag kunt genieten.
Anders rijd ik gewoon ff op en neer naar huis. Is maar 25 km en met 180 per uur is dat niets natuurlijk :twisted:
Hoop dat je die twee bengels in je testament hebt opgenomen?
Vandaag opnieuw enkel met de waltham tekenen van misselijkheid. Met de brokken kruimelt hij behoorlijk mja als hij zelf zo duidelijk laat zien daar toch echt een voorkeur voor te hebben dan laat ik hem toch brokken eten. Ik heb liever dat hij kruimelt en vrolijk en speels is dan misselijk met een schonere kooi.
Gisterenavond met loslopen me blauw gelachen met die mafkees. Hij bleef me maar uitdagen met rennen en springen. Hij was overduidelijk vrolijk en vrij. Tussenin ff een kwartiertje rust genomen en toen begon hij weer.
Gisterenavond met loslopen me blauw gelachen met die mafkees. Hij bleef me maar uitdagen met rennen en springen. Hij was overduidelijk vrolijk en vrij. Tussenin ff een kwartiertje rust genomen en toen begon hij weer.
Misschien dat hij toch teveel ineens eet met waltham of dooreet omdat hij het erg lekker vindt, en daarom misselijk wordt ervan. Ik zou hem ook maar geven waar hij het minste misselijk van wordt.
Hij krijgt iets meer dan een lepeltje waltham 2x per dag om zijn medicijnen in te nemen dus veel is het niet
Nee dat is waar.....
Hij voelt zich duidelijk een stuk beter. Go Jekyll, go