. Strookt dit met middenoorproblemen? Ze blijft het dan ook gewoon doen, ze schrikt niet van pijn en stopt of iets dergelijks. Ook blijf ik lekker friemelen aan haar oortjes en haar koppie aaien, maar dat mag allemaal en lijkt geen pijn te doen.
. Strookt dit met middenoorproblemen? Ze blijft het dan ook gewoon doen, ze schrikt niet van pijn en stopt of iets dergelijks. Ook blijf ik lekker friemelen aan haar oortjes en haar koppie aaien, maar dat mag allemaal en lijkt geen pijn te doen.Ze heeft net wat brokkenbrei op (paar likjes) en enkele geweekte brokjes. Dit ging allemaal goed. Ook de geweekte brokjes at ze nu zonder te verslikken/kuchen/kokhalzen. Ook heeft ze een taai stukje gedrooge kip op (beetje uitgedroogd, vandaar nog taaier) en dit ging ook zonder problemen.

. Maar ik houd jullie sowieso wel op de hoogte!
. Maar ik houd jullie sowieso wel op de hoogte! 
 . Ik heb haar toen een wat waltham gegeven, daarna nog 1/5e dosis van de sucralfaat die ze hoort te krijgen (omdat ik wel wilde dat ze iets binnen had). Direct daarna heb ik haar haar andere medicatie gegeven, en daarna nog een mini beetje waltham en kip om toch even wat op de maag te hebben. Dit is nu ongeveer driekwartier geleden en ze ligt nu gelukkig lekker te slapen.
. Ik heb haar toen een wat waltham gegeven, daarna nog 1/5e dosis van de sucralfaat die ze hoort te krijgen (omdat ik wel wilde dat ze iets binnen had). Direct daarna heb ik haar haar andere medicatie gegeven, en daarna nog een mini beetje waltham en kip om toch even wat op de maag te hebben. Dit is nu ongeveer driekwartier geleden en ze ligt nu gelukkig lekker te slapen.