Noury en Queeny
Re: Noury en Queeny
Echt heerlijk om ze weer thuis te hebben. Wat kun je die kleine haarballen toch missen zeg!
Pffff ik geniet nog steeds elke dag dat ik er weer ben, en ik was een stuk korter weg
Ik schrijf niet zo heel vaak iets over mijn fretten, maar nu toch even wel....
Ik heb een spider-fret!!I
Al een paar weken zie ik rommel sporen bovenop een kastenwand van 220 hoog. Dat kon alleen maar Queeny geweest zijn, maar hoe? Aangezien ik haar er nooit op kon betrappen, moest ze ook weer veilig naar beneden kunnen komen. Doodeng...dus er ligt al enige tijd een matras voor de kasten, zodat ze in ieder geval zacht zou landen, mocht het mis gaan. Reuze onhandig voor mij, maar wel zo veilig voor mijn meisje. Ondertussen steeds zelf manieren bedenken hoe ze daar toch kan komen.
We hebben van alles veranderd en verplaatst om te ontdekken of we haar sluiproute te pakken hadden. Vorige week dacht ik het gevonden te hebben. In het bureaublad wat tegen de schoorsteen aanstaat, zit een gat waar alle kabels doorheen lopen. Daar zou zij met wat wurmen ook wel doorheen kunnen...gat onbereikbaar gemaakt dus. Maar toch, ergens in mijn achterhoofd heb ik altijd mijn vermoeden gehad....
Onmogelijk zei Rui, dat lukt haar echt niet...
Tot ik het vanochtend met eigen ogen heb gezien!
Onze Catsnake Queeny, loopt als een spin langs de schoorsteenmuur omhoog, ondertussen haar bevallige achterwerk steunend tegen de kast
Om naar beneden te komen precies omgekeerd, met de neus naar beneden.
...en heeft ondertussen de grootste lol en kijkt mij vanaf bovenop de kast triomfantelijk aan met haar ondeugende kraalogen. Want ja, laten we daar nou net allerlei spullen opruimen waar ik absoluut geen fretten bij kan gebruiken, zoals de zakken met bolletjes voor kussenvulling en opvulwatten voor mandjes
Catsnake is toch een toepasselijkere naam dan eerst gedacht
Uiteraard gaan er stappen ondernomen worden om haar dit gevaarlijke pleziertje te ontnemen; dat is voor ons als bezorgde frettenbaasjes, die niet steeds een jaar van hun leven willen aftikken wel duidelijk
Ik heb een spider-fret!!I
Al een paar weken zie ik rommel sporen bovenop een kastenwand van 220 hoog. Dat kon alleen maar Queeny geweest zijn, maar hoe? Aangezien ik haar er nooit op kon betrappen, moest ze ook weer veilig naar beneden kunnen komen. Doodeng...dus er ligt al enige tijd een matras voor de kasten, zodat ze in ieder geval zacht zou landen, mocht het mis gaan. Reuze onhandig voor mij, maar wel zo veilig voor mijn meisje. Ondertussen steeds zelf manieren bedenken hoe ze daar toch kan komen.
We hebben van alles veranderd en verplaatst om te ontdekken of we haar sluiproute te pakken hadden. Vorige week dacht ik het gevonden te hebben. In het bureaublad wat tegen de schoorsteen aanstaat, zit een gat waar alle kabels doorheen lopen. Daar zou zij met wat wurmen ook wel doorheen kunnen...gat onbereikbaar gemaakt dus. Maar toch, ergens in mijn achterhoofd heb ik altijd mijn vermoeden gehad....
Onmogelijk zei Rui, dat lukt haar echt niet...
Tot ik het vanochtend met eigen ogen heb gezien!
Onze Catsnake Queeny, loopt als een spin langs de schoorsteenmuur omhoog, ondertussen haar bevallige achterwerk steunend tegen de kast
Om naar beneden te komen precies omgekeerd, met de neus naar beneden.
...en heeft ondertussen de grootste lol en kijkt mij vanaf bovenop de kast triomfantelijk aan met haar ondeugende kraalogen. Want ja, laten we daar nou net allerlei spullen opruimen waar ik absoluut geen fretten bij kan gebruiken, zoals de zakken met bolletjes voor kussenvulling en opvulwatten voor mandjes
Catsnake is toch een toepasselijkere naam dan eerst gedacht
Uiteraard gaan er stappen ondernomen worden om haar dit gevaarlijke pleziertje te ontnemen; dat is voor ons als bezorgde frettenbaasjes, die niet steeds een jaar van hun leven willen aftikken wel duidelijk
Oh man, heerlijk bekend weer. Gelukkig eindelijk uitgevonden! Wat een gepuzzel altijd die fretjes...
Haha, kleine doerak Ze houden je wel bezig inderdaad
Mooie plaatjes hoor, wat voor camera is er gebruikt?
Mooie foto's.
Ik weet het niet zeker maar ik dacht een sony. Zal het wel even vragen.
Ahhh, tuurlijk een Sony! Maar voor een beginnende fotograaf vind ik het echt heel mooie plaatjes. Het is een kunst op zich om dieren te fotograferen.
Echt wel! Ik heb er gewoon geen gevoel voor....Merlissa heeft er oog voor en mag gerust komen oefenen op mijn hummels zo vaak als ze wil
Prachtig!!! Mooie frutzels hoor
Die bek van Queeny op de laatste foto is geweldig
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Mooie foto's van de gestoffeerde loempiaatjes, Kaar!!
Knappe koppies!
*zucht* ik ben zo vreselijk frettenverslaafd!! Ze wekken het gevoel weer op
Hahaha....helemaal bekend die frettenverslaving Mette. Ik ben ook wel heel erg verliefd op mijn eigen "gestoffeerde loempia's"
Hahah ooh heerlijk altijd al die leuke fretjes
Eet Queeny de Virbac brokken of is ze ene echte Queen?
Enne hele mooie foto's
Enne hele mooie foto's
Queeny is een echte Queen
Gelukkig vinden de andere fretten en de kat ze wel lekker
Gelukkig vinden de andere fretten en de kat ze wel lekker