Donder
Re: Donder en Bliksem
In principe krijgen waltham fretten juist vaak een dikke buik en blijft de rest van het lijfje achter. Dus ik weet niet of dit echt een oplossing zal zijn maar het is het proberen waard. En hij zal het zelf ook niet erg vinden denk ik.
nee gisteravond ging het er zo in. Bliks wil natuurlijk dan ook altijd wat maar zij is dik zat
Ik denk dat je hier geen dikke voorpootjes mee krijgt inderdaad...
Is hij ook op de ribben en schouders wat magertjes en bovenop de heupjes?
Over waltham is hierboven al geschreven, dat ze met name een dik buikje krijgen
Bij chronische maagdarm patiëntjes zie je wel vaker dat de spiermassa afneemt en met name het vet zich alleen rond de buik concentreert. Het is wel verstandig om zijn gewicht in de gaten te houden. Als hij langzamerhand ook echt gewicht verliest, ondanks dat hij wel dezelfde voeding krijgt, is het wel nodig om hem te laten checken.
Over waltham is hierboven al geschreven, dat ze met name een dik buikje krijgen
Bij chronische maagdarm patiëntjes zie je wel vaker dat de spiermassa afneemt en met name het vet zich alleen rond de buik concentreert. Het is wel verstandig om zijn gewicht in de gaten te houden. Als hij langzamerhand ook echt gewicht verliest, ondanks dat hij wel dezelfde voeding krijgt, is het wel nodig om hem te laten checken.
dat bedoelde ik ook bij zijn ribbetjes en schouders. En bij zijn heupjes heeft hij wel zijn vetjes zitten. Zijn gewicht check ik regelmatig en die blijft redelijk gelijk. zijn gewicht zit nu rond de 1180.
Mijn kleine meid zit op 885, klein vetklepje
Mijn kleine meid zit op 885, klein vetklepje
Ja Bliksem zit uitstekend in haar spekjes
Is niks mis mee met mooie vrouwenrondingen.
Zo vrouwtje zo fret
Ik bedoel mijzelf en Baila he, voor de goede vrede.
. Voor mij en blips net zo. Kom er ook eerlijk vooruit
hier zijn ze allebei verkouden. Bliks erger, zij moet vaker niezen als Don. zo sneu om te zien/horen
Ohjee, kijk uit dat je zelf niet ziek wordt en dat daarna alles ziek is...
ben zelf ook al verkouden. we zijn alle 4 verkouden
Jakkes...
Zielig hoor, beterschap voor jullie allemaal.