Veiling?
Re: Veiling?
Leuk!
Mijn ouders willen graag een volledig servies met beren doneren (onder andere, ze hebben ook veel pluche nog liggen, voor de knuffelfretten onder ons )
Ze gaan het nog even uitzoeken dus ik ga binnenkort langs voor foto's.
Is er een bepaalde datum dat jullie foto's moeten hebben?
Ze gaan het nog even uitzoeken dus ik ga binnenkort langs voor foto's.
Is er een bepaalde datum dat jullie foto's moeten hebben?
Nee hoor, we gaan er het weekend mee aan de gang en iedereen die wat wil aanbieden voor de veiling mag hier telkens zelf een topic voor openen. Wel lief van je ouders.
Het gaat sowieso weg, kringloop of dus hier. En hier brengt het nog wat op voor de frettenbende
Haha, leuk hoor!
En inderdaad mag je straks voor elk veilingstuk een topic openen en dan kan men daar ook een bod uitbrengen.
Ik heb er nu al zin in
En inderdaad mag je straks voor elk veilingstuk een topic openen en dan kan men daar ook een bod uitbrengen.
Ik heb er nu al zin in
zal mijn ouders ook eens vragen. zij gaan hun zolder opruimen ivm een waarschijnlijke verhuizing later dit jaar/ volgend jaar
Kijk, goed bezig luitjes
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh echt hey ik heb wat gemist, een veiling
Ik heb een zolder vol met spullen
Ik heb een zolder vol met spullen
That's the spirit girl !!
Leuk mensen, dat wordt bieden zo meteen met z'n allen!
Morgen wordt de veiling geopend en we hebben in ons team afgesproken dat de opbrengsten van de veiling voorlopig ten goede komt aan een aantal frettenopvangen in Nederland. In de toekomst kunnen we dan altijd nog beslissen om een ander doel uit te kiezen.
De veiling is een feit dus dit topic gaat op slot.