BiBi, deel 3
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: BiBi, deel 3
Echt he, ze doet er een moord voor!
Weet ze misschien niet dat ze een fret is.
Fretten zijn er nooit van overtuigd dat ze carnivoren zijn.
Wat een deugniet zeg! En Shae is ook gek op kaas en boter dus het zal wel door de melk zijn dat ze het toch lekker vindt.
- yvonne
Haha dan is ze de eerste fret die geitenmelk lekker vind denk ik. Op zich kan het niet zoveel kwaad want gluten zitten er niet in havermout en de lactose in geitenmelk is te verwaarlozen. Maar ik ben toch bang dat ze er last van krijgt, met haar gevoelige maagje. Al met al is het weer een gevalletje apart
Zowel Bibi als Bono waren/zijn er hier ook gek op! Mijn havermout is ook niet veilig voor de frutzels!
Hilarisch dat BiBi het over zich heen trok in haar enthousiasme Zal wel een bende hebben gegeven.
Hilarisch dat BiBi het over zich heen trok in haar enthousiasme Zal wel een bende hebben gegeven.
Zeker geen fotootje van een fret gemarineerd in havermout gemaakt?
Oooh... wat zal ze er uit gezien hebben!
Hier hebben we ook een aantal fretten (gehad) waarbij havermout en yoghurt niet veilig zijn hoor...oh en Shade doet een moord voor Brie met honing
Hier hebben we ook een aantal fretten (gehad) waarbij havermout en yoghurt niet veilig zijn hoor...oh en Shade doet een moord voor Brie met honing
Daar zou ik ook een moord voor doen.
- yvonne
Nou ze had vandaag weer wat.....er staat al zolang we Bieb hebben (langer zelfs!) een poef met deksel in de woonkamer. Ik heb m volgestouwd met boeken. Er zit stof om heen met daaronder een rand van schuimrubber. Al die jaren heeft ze er niet naar om gekeken en ineens moet dat schuimrubber dood ofzo. Krabben als een De vlokken vlogen in het rond.
Aangezien ik doodsbenauwd ben dat ze het opeet, heeft Ben vanavond de poef gesloopt. Schuimrubber er helemaal afgeschraapt en de stof vastgeniet. Het is toch ongelofelijk dat ze elke keer weer iets anders vind om te slopen
Wat een dametje is het toch ook.
Wat een kleine donder zeg.
Houd haar ontlasting even goed in de gaten. En ja, het zijn boefjes
Zo hou je werk he !!!
Wat een dondersteen!
Oh, Bono heeft ook soms die neiging inderdaad!
Grappig hoe BiBi het ineens nu ontdekt heeft Je zal maar out of ideas zijn hoe je nog een boefje kan zijn met alle dingen die je al kent. Dan maar wat nieuws zoeken
Grappig hoe BiBi het ineens nu ontdekt heeft Je zal maar out of ideas zijn hoe je nog een boefje kan zijn met alle dingen die je al kent. Dan maar wat nieuws zoeken
Hoe ouder hoe gekker de kleine Bibi wordt.
- yvonne
BiBi is enorm aan het verharen en ik probeer haar elke dag even te kammen, maar ze heeft er zo'n hekel aan!
Ik probeer haar af te leiden met een beetje pasta maar dat heeft ze zo op, ze wordt echt nijdig als ik haar kam.
In het nekvel pakken wil ik niet, lukt ook niet goed ivm haar oor probleem. Plukken wil ze ook niet.
Iemand de gouden tip???
Ik probeer haar af te leiden met een beetje pasta maar dat heeft ze zo op, ze wordt echt nijdig als ik haar kam.
In het nekvel pakken wil ik niet, lukt ook niet goed ivm haar oor probleem. Plukken wil ze ook niet.
Iemand de gouden tip???
Bakje brokkenbrij (of waltham of iets anders wat ze langdurig moet likken om het op te krijgen, lekker vindt en geen kwaad kan) ipv een maaltijd (dus één maaltijd per dag erdoor vervangen) en dan kammen. Bij Smokey kan ik dan zelfs een thermometer in z'n achterkant steken! En doordat het een hele maaltijd is duurt het wel even voordat het op is en heb je de lekker de tijd om het ontspannen en zonder stress te doen.