Mijn mannetje is ziek :(
Re: Mijn mannetje is ziek :(
Super hoor!
Geweldig!
Zojuist telefonisch de uitslag gekregen van het bloedonderzoek.
Het bevestigd ons gevoel dat het beter gaat met Jekyll. Zijn B12 is goed, zelfs hoger dan wat noodzakelijk is. Ze heeft gezegd hoe hoog maar ik weet het echt niet meer. De dosering word aangepast naar 1 x per 2 weken. Synolux heeft Hanneke zich over bedacht en gaan we langer mee door i.p.v. opmaken en stoppen. De alvleesklier houd zich momenteel rustig dus dat is heel goed.
Ze was blij dat ik de dosering voor de metocloperamide heb kunnen verlagen zonder dat Jekyll daar last van heeft. Ze waarschuwde me dat ik er rekening mee moet houden dat Jekyll nooit helemaal zal genezen en dat hij levenslang aan de b12 injecties, omeprazol en panzym zal zitten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat voor mezelf eigenlijk al had geaccepteerd dat mijn mannetje altijd medicijnen zal moeten krijgen maar zolang hij blij en pijnvrij is vind ik het prima. Ook al is hij een zorgenfretje hij is ook een ontzettende lieverd die me overal achterna loopt als hij los is en me kusjes geeft zoveel hij kan.
De medicijnen die ik tekort kom worden me nagestuurd en over 6 maanden mag meneer weer op controle.
Het bevestigd ons gevoel dat het beter gaat met Jekyll. Zijn B12 is goed, zelfs hoger dan wat noodzakelijk is. Ze heeft gezegd hoe hoog maar ik weet het echt niet meer. De dosering word aangepast naar 1 x per 2 weken. Synolux heeft Hanneke zich over bedacht en gaan we langer mee door i.p.v. opmaken en stoppen. De alvleesklier houd zich momenteel rustig dus dat is heel goed.
Ze was blij dat ik de dosering voor de metocloperamide heb kunnen verlagen zonder dat Jekyll daar last van heeft. Ze waarschuwde me dat ik er rekening mee moet houden dat Jekyll nooit helemaal zal genezen en dat hij levenslang aan de b12 injecties, omeprazol en panzym zal zitten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat voor mezelf eigenlijk al had geaccepteerd dat mijn mannetje altijd medicijnen zal moeten krijgen maar zolang hij blij en pijnvrij is vind ik het prima. Ook al is hij een zorgenfretje hij is ook een ontzettende lieverd die me overal achterna loopt als hij los is en me kusjes geeft zoveel hij kan.
De medicijnen die ik tekort kom worden me nagestuurd en over 6 maanden mag meneer weer op controle.
Fijn dat het bevestigd is dat het beter met hem gaat!
Jammer dat hij misschien de rest van zijn leven aan de meds moet, maar zo te horen heeft hij een heel goed slaafje die de rest van zijn leven supergoed voor hem zal zorgen.
Jammer dat hij misschien de rest van zijn leven aan de meds moet, maar zo te horen heeft hij een heel goed slaafje die de rest van zijn leven supergoed voor hem zal zorgen.
Goed nieuws hoor
Wat fijn dat hij nu toch eindelijk verbetering laat zien. En wanneer je hem met een minimale hoeveelheid meds stabiel kunt houden zou ik daar ook niet zitten hoor.
Fijn dat er verbetering is
Tja en er zijn inmiddels al veel fretten met medicijnen prettig tot een respectabele leeftijd gekomen hoor!
Tja en er zijn inmiddels al veel fretten met medicijnen prettig tot een respectabele leeftijd gekomen hoor!
Aangezien hij nu nog geen 2 is en al zoveel problemen heeft verwacht ik niet dat hij de 6 haalt eerlijk gezegd
Ik kan me voorstellen dat je dit nu denkt maar wie weet hoe goed hij nog gaat
Voor nu zeg ik; lekker genieten van je ventje!
Voor nu zeg ik; lekker genieten van je ventje!
Toch wel betere berichten zo en wie weet doet je mannetje je nog versteld staan in de toekomst.
Vind ik ook, gewoon hoop houden hoor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Maar ik ga ook zeker genieten van mijn mannetje zolang het kan
Fijn dat hij aan de beterende hand is, heel veel succes met je ventje!
Ik heb sinds donderdag een rem gezet op het minderen van de metocloperamide. Ik was zaterdag begonnen met smorgens 0,9 en de avond 0,8, De eerste dag was er niets aan de hand maar met de dag werd Jekyll meer en meer misselijk. Woensdagavond was het zo erg dat ik besloten heb om hem voor nu terug te zetten op 2x 0,9 en probeer ik het over een week ofzo nog een keer
Vervelend hoor. En anders misschien toch wat langzamer afbouwen?
Daarom heb ik er nu ook de rem opgezet. Zodra hij weer een week ofzo stabiel is als in niet misselijk dan probeer ik het nog een keer en mocht het dan weer niet lukken blijven we vrolijk nog een tijdje zitten op 2x 0,9
Jammer dat het voor nu even mislukt is, maar volgens mij is het al heel wat dat hij van 2x daags 1ml naar 2 daags 0,9ml is gegaan gezien hoe ziek hij zo te horen was. Het komt vast wel uiteindelijk goed met het afbouwen
Ik hoop dat ik hem verder kan verlagen uiteraard maar ik ga het absoluut niet haasten. Meer dan de helft van zijn tot nu kortstondige leventje heeft hij zich absoluut niet goed gevoeld. Nu doet hij dat wel en is hij duidelijk gelukkig en dat wil ik graag zo houden ook al moet hij daarbij ondersteund worden door medicijnen.
Vind ik ook hoor.