Jekyyl & Hyde
Re: Jekyyl & Hyde
Dat zou inderdaad wel een uniek filmpje zijn.
Ik heb vandaag van een bevriende kennis een heel leuk verzoek gekregen.
Ze is een zeer goede amateur fotografe, ze maakt vooral foto's van dieren in de natuur en heeft gevraagd of ze mijn heren mag proberen te fotograferen. Uiteraard ja gezegd en meteen aangegeven dat ik het dan wel heel leuk zou vinden als het niet enkel binnen foto's zouden zijn dus we wachten even tot het weer beter word en dan maken we een afspraak.
Ze is een zeer goede amateur fotografe, ze maakt vooral foto's van dieren in de natuur en heeft gevraagd of ze mijn heren mag proberen te fotograferen. Uiteraard ja gezegd en meteen aangegeven dat ik het dan wel heel leuk zou vinden als het niet enkel binnen foto's zouden zijn dus we wachten even tot het weer beter word en dan maken we een afspraak.
Super leuk! De mooiste foto's maak je ook buiten van fretten, gewoon lekker in de natuur, altijd goed licht, dus ik ben heel benieuwd.
Leuk hoor! Ik ben benieuwd naar de resultaten
Ga je ze aanlijnen buiten of is het in een afgeschermde omgeving?
Ga je ze aanlijnen buiten of is het in een afgeschermde omgeving?
buiten heb ik ze altijd aangelijnd. Ik betwijfel of de heren zouden weglopen. Hyde omdat het gewoon een lafbek is buiten en Jekyll omdat hij blind is.
Vlakbij de flat zijn een paar kleine parkjes waar eigenlijk geen honden komen enkel vogels en eekhoorns dus hoop dat we daar een paar mooie foto's kunnen maken
Vlakbij de flat zijn een paar kleine parkjes waar eigenlijk geen honden komen enkel vogels en eekhoorns dus hoop dat we daar een paar mooie foto's kunnen maken
Zonder tuigje is het mooist natuurlijk maar ik zou dat niet zo snel durven, zou als de dood zijn dat ze ergens van schrikken en wegstuiven. Maar Jekyll zal dat inderdaad niet zo snel doen.
Je hebt een lekker stel zo te horen
Probeer een zo neutraal mogelijk halsbandje te nemen zodat deze minder opvallen op de foto's. Mocht het toch storend zijn dan wil ik je wel helpen om de halsbandjes weg te poetsen op de foto
Probeer een zo neutraal mogelijk halsbandje te nemen zodat deze minder opvallen op de foto's. Mocht het toch storend zijn dan wil ik je wel helpen om de halsbandjes weg te poetsen op de foto
Daar had ik ook al aan zitten denken, ze hebben nu een soort van harnasje. Heel simpel ding maar absoluut niet mooi dus misschien toch maar eens gaan kijken voor een echt tuigje zeker nu ik ondertussen geleerd heb dat beide heren het buiten wandelen toch echt wel waarderen
Ik heb ooit van deze foto:
Dit gemaakt:
Beetje fotosoepen en je komt een end
Dit gemaakt:
Beetje fotosoepen en je komt een end
Ik weet niet of ik het al eens gezegd heb maar Hyde is een verschrikkelijke draak.
Gisteren was ik aan het schoonmaken in de kattenkamer en op dat moment liep Hyde los dus die wijsneus liep er ook. Mijn telefoon was leeg en lag aan de oplader in de woonkamer en ja hoor wat doet die draak hij gaat als een malle aan het lopen of eigenlijk rennen in het kattenwiel. De etterbak doet dat dus enkel als ik mijn telefoon niet bij heb of er niet aankan.
Gisteren was ik aan het schoonmaken in de kattenkamer en op dat moment liep Hyde los dus die wijsneus liep er ook. Mijn telefoon was leeg en lag aan de oplader in de woonkamer en ja hoor wat doet die draak hij gaat als een malle aan het lopen of eigenlijk rennen in het kattenwiel. De etterbak doet dat dus enkel als ik mijn telefoon niet bij heb of er niet aankan.
hahaha, jammer, dat had wel een leuk filmpje opgeleverd.
O dat wil ik wel zien in dat kattenwiel.
Leuk aanbod! Daar zou ik ook zeeeker geen nee op zeggen . Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn. Het is prima te doen buiten zonder tuigje. Ze schieten niet snel weg omdat je altijd op 1 of 2 meter afstand staat. Ze zoeken dan ook snel niet het onbekende, maar schieten eerder naar jou voor morele steun. Het probleem kan dus juist zijn dat je te dichtbij staat en ze constant naar je toelopen . Uiteraard moet je niet vlak naast een schutting e.d. gaan staan, maar gewoon op een open veldje, een mooie boomstam of een paaltje waar ze heel even op kunnen blijven zitten en waar je klaar bij staat om op te vangen als nodig.
Daarom wil ik ook naar één van de kleine parkjes in de buurt lopen zodat ze dan ook in een mooie ( hopelijke) groene omgeving staan.
Nou ik ben bang dat degene die Hyde willen zien rennen in het kattenwiel een ritje naar Tilburg ervoor over moeten hebben.
Ik hoor hem er regelmatig in rennen maar als ik erbij ben met telefoon dan springt hij er direct uit en heb ik geen telefoon bij de hand dan gaat hij lekker ff door. Het is echt een ongelooflijke draak of een echte fret
Nou ik ben bang dat degene die Hyde willen zien rennen in het kattenwiel een ritje naar Tilburg ervoor over moeten hebben.
Ik hoor hem er regelmatig in rennen maar als ik erbij ben met telefoon dan springt hij er direct uit en heb ik geen telefoon bij de hand dan gaat hij lekker ff door. Het is echt een ongelooflijke draak of een echte fret
Of een webcam neerzetten, daar heeft hij vast niet van terug.
oi die heb ik geen
Leuk hoor zo'n foto shoot! Lijkt me schitterend om zoiets op een mooi plekje buiten te kunnen doen.
Hahaha, die Hyde is gewoon een slimme dondersteen
Hahaha, die Hyde is gewoon een slimme dondersteen
Gisterenochtend met het mooi weer wezen wandelen en dan is er toch echt een duidelijk verschil tussen de broers. Hyde wil direct alles onderzoeken en besnuffelen en na een tijdje heeft hij genoeg en wil meneer heel erg graag weer naar huis.
Jekyll doet het tegenovergestelde. Meneer verblijft het liefst eerst een tijdje in mijn vest en dan ligt hij eerst even de geuren en geluiden op te nemen, daarbij valt hij dan bijna in slaap. Daarna wil hij pas gaan lopen en onderzoeken.
Vreemde wezens die fretten
Jekyll doet het tegenovergestelde. Meneer verblijft het liefst eerst een tijdje in mijn vest en dan ligt hij eerst even de geuren en geluiden op te nemen, daarbij valt hij dan bijna in slaap. Daarna wil hij pas gaan lopen en onderzoeken.
Vreemde wezens die fretten