BiBi, deel 3
Re: BiBi, deel 3
Aaaaah ja daar had ik echt behoefte aan . Zoveel verhalen, ik miste gewoon de schattigheid erbij. Deze zijn super zoet!
Wat is ze toch lief als ze slaapt.
Gezellig zo in de tuin erbij
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Sinds afgelopen donderdag merk ik echt een verandering bij BiBi, 3 weken en 6 dagen na het zetten van het extra implantaat. Ze speelt weer heerlijk in de tuin of in huis en rent en mokt weer in het rond
Nou dat is echt even geleden dat ze dat deed, ze heeft duidelijk niet lekker in haar velletje gezeten.
Oké, de 2 Ikea knuffel ratten sleept ze nog steeds overal mee naar toe maar dat mag. Ze is nou eenmaal dol op knuffeltjes en dit zijn echt haar kindjes. Maar ze is een stuk rustiger en vrolijker en daar ben ik heel blij mee
Binnenkort mag ze weer gaan logeren bij Helen en ik moet zeggen dat ik haar met een gerust hart achter laat (dat doe ik altijd wel maar als ze niet lekker is dan is dat toch anders)
Dus Helen, maak je borst maar nat
En waarschuw Fred ook even
Nou dat is echt even geleden dat ze dat deed, ze heeft duidelijk niet lekker in haar velletje gezeten.
Oké, de 2 Ikea knuffel ratten sleept ze nog steeds overal mee naar toe maar dat mag. Ze is nou eenmaal dol op knuffeltjes en dit zijn echt haar kindjes. Maar ze is een stuk rustiger en vrolijker en daar ben ik heel blij mee
Binnenkort mag ze weer gaan logeren bij Helen en ik moet zeggen dat ik haar met een gerust hart achter laat (dat doe ik altijd wel maar als ze niet lekker is dan is dat toch anders)
Dus Helen, maak je borst maar nat
En waarschuw Fred ook even
Klinkt als een happy ferret
Klinkt goed zeg, super!
Goedzo!
Mooi zo, go Bibi!
- yvonne
BiBi is op haar logeer adres nu, ze liep alweer rond alsof ze er thuis is
Jullie kunnen haar volgen op facebook via flexje's frettenparadijs, Helen heeft er alweer van alles op gepost.
Jullie kunnen haar volgen op facebook via flexje's frettenparadijs, Helen heeft er alweer van alles op gepost.
Die zit daar goed
Een fijn gevoel wanneer je je fret gerust achter kunt laten.
Heerlijk hoor als ze doen alsof het vakantie huis van hun is
Huh ik zie alleen maar oude berichten bij Flexje's frettenparadijs?
Huh ik zie alleen maar oude berichten bij Flexje's frettenparadijs?
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Karen... hoe kan dat nah?
Ze doet het lekker hoor
Is relaxed, eet goed zowel haar BB als haar brokjes. Is vanmorgen een uur lang aan het rommelen geweest.
Kastje in de zijkamer zag er uit of hij projectiel gekotst had, na het uurtje hapje eten, daarna .. tja daarna ga je uitbuiken en een tukkie doen. Toch?
Ze doet het lekker hoor
Is relaxed, eet goed zowel haar BB als haar brokjes. Is vanmorgen een uur lang aan het rommelen geweest.
Kastje in de zijkamer zag er uit of hij projectiel gekotst had, na het uurtje hapje eten, daarna .. tja daarna ga je uitbuiken en een tukkie doen. Toch?
- Bijlagen
-
- 20170613_095542.jpg (212.8 KiB) 529 keer bekeken
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Karen..... je zat niet meer in de groep?
Heb je toegevoegd.. denk dat FB weer lekker bezig is geweest.
Heb je toegevoegd.. denk dat FB weer lekker bezig is geweest.
- yvonne
Ik ben blij dat het goed met haar gaat! Kunnen wij met een gerust hart van onze vakantie genieten en BiBi heeft ook vakantie Dikke pluim voor Helen die met zoveel liefde en plezier voor ons Biebje zorgt