Gisteravond rond middernacht heb ik nogmaals brokkenbrei gegeven en toen at Presley het hele bakje leeg! Vanmorgen na zijn waltham-medicijnen papje begon hij ook vrolijk aan de brokkenbrei (ik doe er wel een beetje waltham door)
en even later zag ik dat hij ook aan BiBi's bakje begonnen was, het zijn was leeg
BiBi gunde zich geen tijd om te eten, die was vrolijk aan het rondspringen en probeerde steeds te ontsnappen, ze hing al een paar keer over het plexiglas heen dat ik haar nog net kon grijpen, de boef
En ik zag Presley ook in de speelgoed mand duiken....het duurde maar een paar minuutjes maar hij deed toch een poging om te spelen. Nou dat heb ik hem al een paar dagen niet zien doen. Ik wil niet te hard

maar ik doe het toch, hahaha.
Ben gaat straks even naar huis om brokkenbrei te maken en dan hoop ik dat BiBi wel wat wil eten. Ik heb het idee, dat zij snel vol zit van de waltham met medicijnen, hoewel ik toch maar een klein beetje geef.
Hoeveel water doen jullie bij 1 zakje waltham? Op de doos staat 150 ml water en op de beschrijving die erin zit staat 200 ml. Ik doe nu 150 ml op 1 zakje. En de brokkenbrei maak ik volgens gebruiksaanwijzing zo dun als drinkyoghurt en dik in dan iets in met waltham poeder voor de smaak.