Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Re: Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Snel, doe de wave! Ik werd net gebeld dat alles goed ontvangen is en dat ze voor het weekend op orde gaan maken!
Dan hoeft Hanneke in elk geval niet in het hokje te gaan zitten
Dan hoeft Hanneke in elk geval niet in het hokje te gaan zitten
*doet de wave mee*
Hij moet dan alleen nog wel geactiveerd worden.. Echt, je wordt er zo moe van. Ik ga van het weekend de website maar eens omgooien enzo. Bannertje van zooplus erbij
En banners van sponsoren bijvoorbeeld? Ik weet er zo wel twee of drie te noemen.
Daar moet ook nog ruimte voor komen . De website heb ik vrij snel / eenvoudig opgezet, maar tegenwoordig kun je zoveel leuke dingen doen met websites dat hij al aardig uitgebreid is.
En zou de bank het niet vóór dit weekend geregeld hebben?
Het wordt vandaag opgestuurd. Dan is het dus zaterdag bij Nanja (om te tekenen). Als zij er dan dinsdag mee naar de bank rijdt, dan kan het vrijwel gelijk geactiveerd worden. Maar ze belden net weer naar Nanja en naar mij dat het er aankomt
Gaaf! Dan kan Kick ook eindelijk eens jullie voordragen bij zijn werkgever voor een donatie.
Dat kan als het goed is vandaag dan al (rekeningnummer krijgen we vandaag, maar er kan pas dinsdag (hoop ik) geld op overgemaakt worden: ). Ik neem aan dat ze bij Kick niet zo snel zijn
Maar dat zou helemaal super zijn!
Maar dat zou helemaal super zijn!
Kick heeft een hele waslijst aan info nodig van jullie, moet hij dat bij jou of Nanja opvragen?
Het ligt aan de vragen, de rekening etc. doet Nanja en ik doe de administratie. Maar zet ons anders allebei in de mail, dan kijken we wel wie wat doet.
We hebben een nummer! We hebben een nummer!
Nu alleen nog tekenen en we kunnen eindelijk van start
Nu alleen nog tekenen en we kunnen eindelijk van start
Haha, eindelijk
Oh help, nu moet ik toch besluiten aan welke workshop ik zal gaan deelnemen!