BiBi, deel 3
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: BiBi, deel 3
Hoe schattig is dat!!
Ligt ze nou in de kraaktunnel te slapen?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ja Mette ze lag daar gewoon te pitten
Jaaaa vrij bijzonder plekje
Ah lieve foto van d'r
- yvonne
De laatste dagen gaat het weer niet zo lekker met ons Biebje
Ze is geen blije speelse fret op dit moment, ze wil alleen maar slapen en gisteren had ze een enorme niesaanval dus ik heb haar weer even op de polaramine gezet.
Ik heb zo wie zo volgende week vrijdag een afspraak bij Hanneke dus ik wacht het even af, maar ik maak me wel zorgen.
Ze is geen blije speelse fret op dit moment, ze wil alleen maar slapen en gisteren had ze een enorme niesaanval dus ik heb haar weer even op de polaramine gezet.
Ik heb zo wie zo volgende week vrijdag een afspraak bij Hanneke dus ik wacht het even af, maar ik maak me wel zorgen.
Ohjee, dat willen we niet horen hoor
Nu zijn ze hier ook niet echt actief valt ons op. Baila en Ahron zijn erg lui en alleen aan Shae merken we niks. Dus misschien is het wel een periode van ze of zo?
Nu zijn ze hier ook niet echt actief valt ons op. Baila en Ahron zijn erg lui en alleen aan Shae merken we niks. Dus misschien is het wel een periode van ze of zo?
- yvonne
Geen idee, ik hoop het maar!
Het viel me ook op dat ze veel aan haar oortjes krabt dus ik heb voor de zekerheid ook weer even een pipetje in haar nek gedaan (had geen stronghold liggen maar wel advocate en het is weer slakken tijd dus 2 vliegen in 1 klap)
Het viel me ook op dat ze veel aan haar oortjes krabt dus ik heb voor de zekerheid ook weer even een pipetje in haar nek gedaan (had geen stronghold liggen maar wel advocate en het is weer slakken tijd dus 2 vliegen in 1 klap)
Hier is het ook weer ziekenboeg. Ik en Smokey keelpijn (tenminste dat denk ik omdat hij weer zo kucht), niezen en low energy. Tijd van virusjes mss weer?
Ik kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar het is inderdaad wel wat Kick zegt, toevallig zei ik gisteren nog dat wat onze fretten betreft de winter wel weer in aantocht lijkt te zijn. Dus hopelijk valt het allemaal mee die vrijdag.
- yvonne
Ja dat hoop ik ook natuurlijk, ergens stelt dat ook een beetje gerust
Ze moet voor controle ivm de eiwitten en het bloed in de urine vorige keer
Ze moet voor controle ivm de eiwitten en het bloed in de urine vorige keer
En in ieder geval wel goed dat je met de polaramide bent begonnen, misschien preventief maar dat kan in ieder geval geen kwaad.
In ieder geval beterschap met haar en hopelijk is het gwn een virsuje of de winter en is vrijdag alles verbeterd/weer goed
Och arme Bieb....ik hoop dat ze weer wat opknapt van de polaramine. Het is ook naar weer voor oorpatiëntjes nu met die vochtige warmte. Geef haar maar een aai over haar bolletje van me
- yvonne
Vandaag had ze weer een betere dag, ze heeft lekker buiten in de tuin gerotzooid en slakjes gepest
Meer brokjes gegeten en minder gekruimeld dus de polaramine doet zijn werk. Nu ben ik het vanmorgen vergeten te geven dus ik vraag me af of ik er nog mee door moet gaan?
Meer brokjes gegeten en minder gekruimeld dus de polaramine doet zijn werk. Nu ben ik het vanmorgen vergeten te geven dus ik vraag me af of ik er nog mee door moet gaan?
Ik zou het gewoon nog even blijven geven, als ze er zo goed op reageert zou je zelfs kunnen overwegen het te blijven geven, zeker de zomerperiode.
Zelf was ik bij Baila op advies van Hanneke tijdens de antibiotica kuur even gestopt met de polaramine. Maar na een week hield ze haar koppie alweer scheef en ben ik toch gelijk weer begonnen. Ik gok het bij haar niet meer en blijf het haar gewoon geven.
Zelf was ik bij Baila op advies van Hanneke tijdens de antibiotica kuur even gestopt met de polaramine. Maar na een week hield ze haar koppie alweer scheef en ben ik toch gelijk weer begonnen. Ik gok het bij haar niet meer en blijf het haar gewoon geven.
Ik zou het ook gewoon blijven geven als ze er duidelijk goed op reageert.
Mocht je nog nodig hebben, ik heb nog wat doosjes liggen.
Mocht je nog nodig hebben, ik heb nog wat doosjes liggen.
- yvonne
Bedankt! Ik kan nog even vooruit hoor.