BiBi, deel 3
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: BiBi, deel 3
Morgen gaan we naar de frettenkliniek voor de controle
Ik ben benieuwd wat er uit komt.
Ik ben benieuwd wat er uit komt.
Succes!
Ook van mij succes!
Ook van mij succes!
Succes met Bibi vandaag.
Succes met BiBi vandaag!
Succes
Succes!
- yvonne
Nou helaas viel het dus niet mee
Oren en maag spelen weer op, nierfunctie is achteruitgegaan.
Injectie met marbocyl en serenia gehad, medicatie flink omhoog en 4 weken synulox.
Over 6 weken op controle.
BiBi mag ook geen brokjes meer eten, kouwen is te belastend voor haar oortjes.
Hanneke zei dat ze zich zorgen maakt maar we geven het natuurlijk nog wel een kans, ze kan nog wel opknappen dus we gaan ervoor. Mijn arme kleine mupke
Oren en maag spelen weer op, nierfunctie is achteruitgegaan.
Injectie met marbocyl en serenia gehad, medicatie flink omhoog en 4 weken synulox.
Over 6 weken op controle.
BiBi mag ook geen brokjes meer eten, kouwen is te belastend voor haar oortjes.
Hanneke zei dat ze zich zorgen maakt maar we geven het natuurlijk nog wel een kans, ze kan nog wel opknappen dus we gaan ervoor. Mijn arme kleine mupke
Jeetje dat wil ik niet lezen als Hanneke zich zorgen maakt. Ik ga heel erg duimen dat de medicijnen gaan aanslaan en dat haar oortjes en maag tot rust komen.
Geef Bibi maar een knuffel van me .
Wat is serenia? Dat ken ik niet.
Geef Bibi maar een knuffel van me .
Wat is serenia? Dat ken ik niet.
Cerenia is een (sterker) middel tegen de misselijkheid. Meestal reageren ze daar erg goed op.
Wel een tegenvaller Yvonne, wat al die oorklachten betreft mag het wel weer snel winter worden. Dan spelen ze toch veel minder op.
Beterschap voor Bibi!
Wel een tegenvaller Yvonne, wat al die oorklachten betreft mag het wel weer snel winter worden. Dan spelen ze toch veel minder op.
Beterschap voor Bibi!
Hè bah Dat is geen fijn nieuws om te horen... Dikke knuf voor Bibi en voor jou! En ze moet er gewoon weer bovenop komen dus ik zeg, go Bibi, go!!!!!
Bah, wat een vervelend nieuws
Ik duim heel hard dat BiBi goed op de medicatie gaat reagerenen gewoon nog een poosje lekker rondhuppelt! Dikke knuff voor jou en Biebs
Zet hem op kleine meid.
Ik duim heel hard dat BiBi goed op de medicatie gaat reagerenen gewoon nog een poosje lekker rondhuppelt! Dikke knuff voor jou en Biebs
Zet hem op kleine meid.
ow niet nieuws waar je op zit te wachten.
Ze heeft je vaker versteld doen staan, dus daar gaan we nu weer vanuit.
Go BiBi!
Ze heeft je vaker versteld doen staan, dus daar gaan we nu weer vanuit.
Go BiBi!
Hoe gaat het met BiBi vandaag?
- yvonne
Het gaat Karen, ze is niet zo actief en slaapt veel, maar ik heb haar nu net even in de tuin gezet en ze scharrelt wel wat rond nu. Wel erg trillen tijdens het eten dus echt lekker voelt ze zich niet
Ik hoop dat ze zich snel beter gaat voelen!
Ik hoop dat ze zich snel beter gaat voelen!
Och arm mupke. Ik heb er zelf altijd grote moeite mee als ze het eten niet meer willen of kunnen eten zonder misselijkheid, pijn en een rot gevoel...hopelijk gaat het snel weer beter. Geef haar maar een lekkere kriebel van mij.
Dat klinkt zeker nog niet helemaal lekker. Arme Bibi, ik hoop dat ze snel weer de oude is. Doe van mij ook maar een knuffeltje!
Triest altijd wanneer ze zich niet lekker voelen. Ik hoop ook maar dat ze snel opknapt, beterschap voor haar!
Ik ben aan het duimen voor je kleine meisje.