BiBi, deel 3
Re: BiBi, deel 3
Geef die mooie dop maar een knuffel van me!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ja Minka, ze legt ze zelf zo in de slaapzak. Ze pakt ze bij de aanzet van de staart, legt ze voor de slaapzak, kruipt erin en trekt ze dan aan de staart naar binnen. Als het lukt, zal ik er eens een filmpje van maken. Het is echt komisch om te zien hoe ze dat doet.
Bedankt voor de knuffel Kick namens BiBi
Bedankt voor de knuffel Kick namens BiBi
Wat leuk, dat ze dat zelf doet. Ik vond de ratjes eigenlijk te netjes en te synchroon in de slaapzak liggen. De kleine Bibi verbaasd me weer.
- yvonne
Oh maar BiBi is heel kuis wat dat betreft hoor! Ze legt ze heel precies neer, soms 1 er in en de andere er bovenop. Dan heeft ze zelf meer ruimte namelijk. Of ze legt er in elk slaaphok 1, maar net waar ze zin in heeft
Haha, malle fret.
Pfff...wat een tegenvaller weer zeg. Toch maar kijken hoe BiBi zich het prettigst voelt. Misschien dat nu ze weer thuis is (ondanks dat ze het erg naar de zin heeft bij tante Helen) weer stabiliseert. Ik duim dat ze een hele grote reserve tank heeft in dat kleine schattige lijfje van haar!
Naar dat het niet goed was met Bibi, hoop dat ze nog lang een gelukkige reservetijd heeft!
- yvonne
Op zich doet ze het best goed, ze is actief als ze los is maar gezien dat wij nog flink aan het klussen zijn in huis is de ruimte nu wat beperkt en daardoor zijn de loslooprondjes wat korter. Ik ben ook voorzichtig aan het minderen met de metocloperamide maar ze liet gisteren en vandaag toch weer wat misselijkheidsverschijnselen zien. Dus dat kijk ik nog even aan. Verder viel het me zojuist op dat ze geluid maakt tijdens het slapen, een soort kreuntjes op elke ademhaling. Het is me nog niet eerder opgevallen maar ik herinner me dat het op de vragenlijst staat die je altijd moet invullen bij Hanneke.
Betekent het iets? En ik vind haar vachtje wat plukkerig, ook haar kale (zomer) staartje wil nog niet voller worden.
Betekent het iets? En ik vind haar vachtje wat plukkerig, ook haar kale (zomer) staartje wil nog niet voller worden.
Geen idee, wij hadden vroeger een fretje die snurkte, dat klonk heel schattig en ze heeft dat ook jaren gedaan maar Hanneke keek altijd bedenkelijk wanneer we dat vertelden.
Ik zou haar anders gewoon even een mailtje sturen, misschien dat het alleen van belang is samen met andere symptomen en maak je je (hopelijk) voor niets ongerust.
Ik zou haar anders gewoon even een mailtje sturen, misschien dat het alleen van belang is samen met andere symptomen en maak je je (hopelijk) voor niets ongerust.
Smokey doet het ook soms, hij heeft het altijd met periodes gedaan. Hij is ook snel verkouden en last van z'n luchtwegen (snel snotterig zegmaar) dus ik weet het daaraan. Hanneke had daar niets over gezegd toen ik de laatste keer met hem bij haar was.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Ze liggen niet altijd synchroon hoor Minka
- Bijlagen
-
- 20170908.jpg (146.78 KiB) 2267 keer bekeken
- yvonne
BiBi heeft helaas weer even een dipje
Weer erg misselijk steeds en veel slapen, weinig actie
Ik heb de metocloperamide maar weer opgehoogd naar het maximale wat ze hebben mag. En ik ga nu ook niet meer minderen, het lukt gewoon niet. Arme mupke heeft al genoeg te verduren.
Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
Weer erg misselijk steeds en veel slapen, weinig actie
Ik heb de metocloperamide maar weer opgehoogd naar het maximale wat ze hebben mag. En ik ga nu ook niet meer minderen, het lukt gewoon niet. Arme mupke heeft al genoeg te verduren.
Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
Ah ik hoop ook dat ze zich snel weer beter voelt!
Kom op Bibi, je moet weer snel beter in je vel zitten. Wat is de reden dat Hanneke de metocloperamide wilde verminderen Yvonne?
Waardeloos hoor wanneer ze zich zo rot voelen. Ik zou de metoclopramide ook maar lekker op de dosis houden waar ze het goed op doet.
Hè bah... Snel weer beter worden Bibi!
- yvonne
Minka, Hanneke wilde proberen te minderen omdat ze niet echt meer misselijkheidsverschijnselen vertoonde na verdubbeling van de dosis. Maar minderen kan dus blijkbaar niet, dus doen we dat niet meer.
Vanmorgen wou ze geen brokkenbrei eten dus het werd een walthampapje. Ook goed, als ze maar eet en haar medicatie binnen krijgt. Ze moet zo wie zo 1/4 zakje waltham per dag vanwege het eiwitverlies en ook omdat BiBi iets was afgevallen. Ik weeg haar nu 2x per week.
Vanmorgen wou ze geen brokkenbrei eten dus het werd een walthampapje. Ook goed, als ze maar eet en haar medicatie binnen krijgt. Ze moet zo wie zo 1/4 zakje waltham per dag vanwege het eiwitverlies en ook omdat BiBi iets was afgevallen. Ik weeg haar nu 2x per week.
Duidelijk yvonne. Ik vroeg het omdat ik het namelijk niet mocht verminderen van hanneke. Mila zit nu op 0.7.
- yvonne
Oh oké, BiBi zit op 0.8 2x daags