Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Re: Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Haha waar twijfel je tussen?
Eigenlijk inmiddels tussen allemaal.
Kijk ook even naar de onderwerpen van de lezingen. Er zijn ook onderwerpen die bij de lezing aan bod komen en bij de workshop verder verdiept worden. Ga voor jezelf na of je ook verder wil verdiepen of dat je de theorie alleen ook al voldoende vindt.
En in jullie geval zou ik Kick gewoon naar twee andere sturen, dan heb je er al vier De bedoeling is dat het ook gefilmd wordt en er een DVD komt, dus de overige kun je wel terugkijken, maar niet actief meedoen.
En in jullie geval zou ik Kick gewoon naar twee andere sturen, dan heb je er al vier De bedoeling is dat het ook gefilmd wordt en er een DVD komt, dus de overige kun je wel terugkijken, maar niet actief meedoen.
We gaan waarschijnlijk ook al naar andere workshops en ik neem zeker mee wat je zegt, behalve dan dat je het op DVD terug kunt zien want dat werkt niet bij ons. Ik zie mijzelf niet een DVD terug kijken.
Maar ik twijfel gewoon, in eerste instantie wilde ik alleen maar naar de twee medische, dus die van Hanneke en Nico. Maar ik vermoed dat ik daar geen nieuwe dingen zal horen. Voeding en verrijking zijn nu de workshops die ik wel erg interessant zal vinden denk ik. Maar ook blijft het medische trekken omdat ik dat gewoon heel erg interessant vind.... dus ik twijfel gewoon tussen die vier workshops.
Maar ik twijfel gewoon, in eerste instantie wilde ik alleen maar naar de twee medische, dus die van Hanneke en Nico. Maar ik vermoed dat ik daar geen nieuwe dingen zal horen. Voeding en verrijking zijn nu de workshops die ik wel erg interessant zal vinden denk ik. Maar ook blijft het medische trekken omdat ik dat gewoon heel erg interessant vind.... dus ik twijfel gewoon tussen die vier workshops.
Heel eerlijk denk ik dat jij hetgeen wat Hanneke vertelt ook wel weet. Het gaat in op de signalen hoe je herkent dat een fret ziek is. Ik denk dat jij de antwoorden op de filmpjes ook wel kan voorspellen ('wat mankeert deze fret'). Dat is ook iets wat je anders nog op de DVD kan terug zien en bij vragen kun je het tijdens een bezoek alsnog aan Hanneke voorleggen.
De workshop van Nico en Esther zijn gedeeltelijk vraaggestuurd. Het is handig om jezelf af te vragen welke vragen jij hebt op die terreinen. Als je concrete vragen bijvoorbeeld hebt over bijv. het onderzoek bijnieren dan is het handig om naar Nico te gaan.
De workshop van Nico en Esther zijn gedeeltelijk vraaggestuurd. Het is handig om jezelf af te vragen welke vragen jij hebt op die terreinen. Als je concrete vragen bijvoorbeeld hebt over bijv. het onderzoek bijnieren dan is het handig om naar Nico te gaan.
Ga het nou niet nog moeilijker maken voor me.
Nou, het kiezen wordt er niet makkelijker op zo
Bedankt voor deze uitleg Birgit. Ik zit met hetzelfde probleem
Ik denk dat ik er wel uit ben, maar helemaal zeker ben ik nog niet
Misschien is het dan goed om te weten dat je ook na aanmelding nog kan wisselen van workshop in je online profiel. Dus als je na aanmelding toch besluit om nog te wisselen, is dat wel mogelijk.
Ik ben als eerste het meest geïnteresseerd in het medische deel, maar ik denk dat ik toch voor fretteren ga, het lijkt me toch interessant om te zien hoe dat nu precies allemaal in zijn werk gaat.
Ik hoop dan ook wat meer informatie voor op de wiki van de Frettenvraagbaak hier te verzamelen. Dat is natuurlijk ook niet verkeerd. Dan vang ik twee vliegen in een ....... !
Maar ik zit nog in de afvraagfase wat ik zal doen.....
Ik hoop dan ook wat meer informatie voor op de wiki van de Frettenvraagbaak hier te verzamelen. Dat is natuurlijk ook niet verkeerd. Dan vang ik twee vliegen in een ....... !
Maar ik zit nog in de afvraagfase wat ik zal doen.....
Ik ga zeker voor de workshop fretteren. Maar de tweede.... Lastig!
Dat fretteren lijkt mij ook wel wat. Vooral omdat ik daar echt geen bal van af weet
Hey, er gebeurt wat op de site, die is op dit moment niet te bereiken.
Ja inderdaad. SPANNEND!
*noteert alvast dat dinsdag ik op de site ga kijken*
*noteert alvast dat dinsdag ik op de site ga kijken*
Ik ben ermee aan het klooien en ik hoop wel al voor dinsdag klaar te zijn hoor, maar ben even aan het zoeken naar een mooie lay-out.
Maar je had toch een mooie layout? Straks herken ik het niet meer.....
Ik zal speciaal voor jou dan Buffy op de indexpagina erbij zetten, dan weet je zeker dat je goed zit!
*veegt zweet van voorhoofd* Het begint er eindelijk goed uit te zien.. ben de hele middag aan klooien geweest. Ik vond het te weinig 'fret' op de site.
*veegt zweet van voorhoofd* Het begint er eindelijk goed uit te zien.. ben de hele middag aan klooien geweest. Ik vond het te weinig 'fret' op de site.
Wat een eer!Birgit schreef:Ik zal speciaal voor jou dan Buffy op de indexpagina erbij zetten, dan weet je zeker dat je goed zit!
Gaaf! Ik ga meteen kijken!