Ik heet Sinem en ben 26 jaar oud. Ik heb nog nooit een fret gehad dus ben op dit forum gekomen om zoveel mogelijk te lezen en om jullie om adviea te kunnen vragen

Toen ik in het forum met het langste vragenlijst ooit aankwam, werd er heel uitgebreid en vriendelijk gereageerd en hier ben ik erg blij mee dat jullie hier zo actief en vriendelijk zijn !

Er werd mij aangeraden om me voor te stellen en te vragen of ik bij iemand kan komen kijken want ik heb 1 fret gezien in het smerigste huis van nederland en 1 fret in de opvang van de dierenbescherming en ze roken alebei heeeeel erg anders. In dat huis rook het verschrikkelijk. Maar in de opvang rook die fret totaal niet. Hij beet wel dua kon hem niet aaien en de fret in dat huis durfde ik niet aan te raken want het baasje bood het niet aan en de fret bleef op afstand kijken en ik had zoiets nog nooit eerder gezien en was een kind dus durfde niet zo goed te vragen of het mocht hihi :p
Ik zou heel graag bij iemand willen komen kijken die maar 1 fret in huis heeft. Een gecastreerd mannetje dat nieuwsgierig en vriendelijk is naar vreemden toe. En waarvan de spullen in de kooi elke week 2 a 3 keer worden gewassen en de hele kooi 1 x per week en de wc 2 keer per dag. Want dat is wat ik ook wil en dan kan ik zelf meemaken hoe de lucht dan is bij iemand die precies hetzelfde doet. Het zou ook wel belangrijk voor me zijn dat de fret minimaal 1 jaar oud is en aanhankelijk is. Ik begrijp het als hij mij niet wilt knuffelen maar als ik kan zien hoe hij zijn baasje knuffelt zou ook super veel voor me betekenen om dat zelf te kunnen zien

Ik hoop dat er iemand is die het goed vind als ik even kom kijken