Hoihoii :)

Hier kun je laten weten wie je bent, dit is niet verplicht maar wel leuk
Animal Lover

Re: Hoihoii :)

Bericht door Animal Lover »

Dankjewel voor je gastvrijheid :) ik wil wel zeker weten een mannetje omdat die groter zijn en meer knuffelen :)
Gepke
Aantal fretten: 3

Bericht door Gepke »

Haha dan ken je mijn vrouwtjes niet Fly is net een halve kerel met dr 1100 gram en het geknuffel :lach:
Maar ik snap je voorkeur en die is vast ook te vinde
Loxodonta

Bericht door Loxodonta »

Animal Lover schreef:Dankjewel loxodonta :) maar ik las dat jouw fretje 6 maanden oud is. Is hij dan al gecastreerd? Want ik wil graag ervaren hoe het is als er 1 gecastreerde mannetje in een huis woont :)
Bedankt voor je gastvrijheid ^^
Chemisch gecastreerd ja.
Animal Lover

Aww heel erg bedankt aan jullie allebei voor jullie gastvrijheid :)
Ik zou graag een keertje bij jullie allebei wel willen kijken :D en hopelijk kan het ook bij die vrouw met 1 fret in nijmegen :D dan heb ik 2 adresjes waar ik een mannetje kan zien en 1 adres met meerdere fretten hihi heel erg bedankt ! :D
Animal Lover

Het lukt me alleen niet om een persoonlijk berichtje te sturen dus als jullie mij een persoonlijk berichtje willen sturen zou dat fijn zijn :) ik kan wel reageren maar het als eerste sturen snap ik niet lol
Animal Lover

Gepke spelen jouw fretten wel samen? Ik neem.aan dat ze in aparte kooien zitten dus vroeg me dat even af :)
Gepke
Aantal fretten: 3

Bericht door Gepke »

Bij mij hebben ze allemaal een eigen kooi en er zijn er twee die samen loslopen, en dus een appart.
Karen

Bericht door Karen »

Sinem probeer je persoonlijke berichten te versturen via de pb knop bij de persoonsnaam? Dat moet eigenlijk vanzelf goed gaan...
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Ik heb haar een pb gestuurd zodat ze kon reageren dus dat is gelukt. Ze heeft inmiddels contactgegevens, dus 3 adresjes in totaal :juich:
Kick

Bericht door Kick »

Toppie Mette!

Ik ben benieuwd wanneer je gaat kijken Sinem en wat je er van vindt :D Veel plezier alvast!
Stridder

Bericht door Stridder »

Welkom!
Ik heb zelf geen fretten, maar ben wel door de jaren heen bij aardig wat mensen met fretten geweest. Wat ik over de geur kan zeggen is dat het vergelijkbaar is met een hond. De een ruikt wat sterker dan de ander. Maar je ruikt het vooral als je met je neus in hun vacht gaat zitten of je handen ruikt na het aaien. Ze hebben soms ook een beetje dat vettige in de vacht wat honden ook kunnen hebben.
Alleen ongecastreerde rammetjes ruiken best sterk. Maar werden overal waar ik ben geweest buiten gehouden. Dus ik weet niet hoe erg de ruimte er naar gaat ruiken.
Verschil in geur tussen moertjes en rammetjes die gecastreerd zijn heb ik niet kunnen merken. Allemaal niveau hond zegmaar :p
Mette

Bericht door Mette »

Jup dat, en ik vind zelfs een hond erger ruiken. Maar elk dier is anders. De fretten ruiken hier iig aangenamer dan de beagle :mrgreen: .
Animal Lover

Heel erg bedankt alemaal voor alle informatie :) ik ga dankzij Mette bij iemand in nijmegen fretje kijken hihi : D
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Ook van mij nog welkom! :D
Plaats reactie