Nou de meds en de brokkenbrei ging er weer prima in hoor vanmorgen, daar ben ik echt heel blij om. Dat ik geen strijd hoef te leveren om alles naar binnen te krijgen. Ik merk aan Presley dat hij wel actief wil zijn, maar het kost hem gewoon veel moeite, in de zin dat ik denk dat hij toch een beetje misselijk is door de marbocyl. Het nieuwe speelkleed word wel uitgeprobeerd in elk geval, zeker door BiBi. Nu liggen ze lekker buiten in het mandje want het is heerlijk zonnig hier, ik ga zo eens kijken of ik ze een beetje kan borstelen en plukken want er zit werkelijk overal haar!
Gisteren nageltjes geknipt dus ze zijn bijna klaar voor hun "vakantie" bij Chaimel. Ik heb alvast een tas klaargezet met brokken, waltham, hun favoriete slaapmandje (daar heb ik er 2 van) en de paspoortjes. De prooi, muizen en de
kippennekken etc. die ik nog in de vriezer heb gaan ook mee naar Chaimel, voor Aurora. Na mijn vakantie moet ik een keer naar Naarden en dan ga ik meteen naar Prooidier voor kleine muisjes en gemalen muis worsten, dan heb ik die alvast in huis. Hopelijk mogen ze die snel weer eten. Altijd alleen maar brokkenbrei eten is ook niet alles, zeker niet als je gewent bent om elke dag "biefstuk" te eten

Het zal nog een hele klus worden om ze weer op "normale" voeding te krijgen maar dat is voor later zorg.