Finn

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
yvonne
Aantal fretten: 1

Re: Finn

Bericht door yvonne »

Wat goed om te lezen dat hij zo lekker gek is in de tuin :)
Karen

Bericht door Karen »

Begint hij zijn draai als huisdier een beetje vinden inmiddels?
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik heb het idee van wel, hij begint op ons te reageren en lijkt zelfs zo af en toe de knuffels ook wel te kunnen waarderen. :D
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Hopelijk gaat het ventje stapje voor stapje vooruit en kan hij nu genieten zoals een fret hoort te genieten.
Marjan

Bericht door Marjan »

Hij is nu stelselmatig alle slaapplekjes in de huiskamer uit het uitproberen, elke keer is het weer een verrassing waar we hem terugvinden. :lol: Vanmorgen lag hij in de speeltunnel, gek ventje. :hart:
Hij ligt wel telkens heel vast te slapen maar dat zal wel komen omdat hij doof is en hij reageert niet zoals Baila dat deed op trillingen. Dus in het begin was het wel even schrikken wanneer ik hem amper wakker kreeg.
Marjan

Bericht door Marjan »

Net moesten de planten even gesproeid worden in de tuin en het zand in de zandbak was te droog geworden waardoor het niet lekker meer graaft. Dus Kick heeft de boel even goed nat gesproeid en Finn vond het prachtig. Hij zat niet echt met een modderbad. :brush:
IMG_3457.JPG
IMG_3457.JPG (226.38 KiB) 2484 keer bekeken
IMG_3449.JPG
IMG_3449.JPG (316.47 KiB) 2484 keer bekeken
IMG_3451.JPG
IMG_3451.JPG (131.96 KiB) 2484 keer bekeken
IMG_3455.JPG
IMG_3455.JPG (168.13 KiB) 2484 keer bekeken
yvonne

Bericht door yvonne »

:lach:
Heerlijk!
Mette

Bericht door Mette »

Oh oh wat een feest!
Karen

Bericht door Karen »

Die heeft zich vermaakt :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Hij dook er gewoon vol in telkens en vond de sproeier ook helemaal niet interessant. :lol: Het is echt een feestje om te zien hoe hij geniet. Hij begint ook veel meer op ons te reageren en is ook niet meer zo gefixeerd op zijn waltham.
Het zijn kleine stapjes maar mijn gevoel zegt dat we de goede kant met hem opgaan. :D
Stridder

Bericht door Stridder »

:hart:
En dat is heel fijn!
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Wat een snoet! :hart: :hart:
Amaris
Aantal fretten: 0

Bericht door Amaris »

Die gore snoet foto is zo leuk hahaha! :lach:
pamster

Bericht door pamster »

Zo fijn om te horen die kleine stapjes vooruit en alleen maar genieten, Go :ferret: en geniet maar lekker met jou baasjes :hart: :hart: :hart: :hart:
NKW

Bericht door NKW »

Mooi zeg, go Finn! :juich:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik ben hem sinds ruim een week iets minder waltham aam het geven en ondanks dat is hij toch weer aangekomen! :juich:
Hij woog vanmorgen inmiddels 1340 gram dus dit is echt een goed teken. Hopelijk wijst een volgend urine onderzoek ook uit dat hij minder eiwitten verliest via zijn nieren. :D

Wat ook grappig is dat hij nu ook op trillingen gaat reageren, wanneer hij wakker is dat voelt hij dat we eraan komen. En hij reageert sowieso veel meer op ons. nar het eten trek ik hem op schoot en gaat hij zich heerlijk liggen wassen. :hart:

Komende maandag weer met hem naar Hanneke, hoop echt dat ons gevoel dat hij toch aan het opknappen is nu ook blijkt uit het onderzoek.
NKW

Bericht door NKW »

Wat goed zeg, dat klinkt allemaal wel goed. Ik hoop ook dat het bevestigd wordt bij Hanneke. En wat leuk dat hij meer interactie toont naar jullie toe.
Karen

Bericht door Karen »

Ik hoop het ook! Het klinkt als een mooie verbetering dat hij ook meer contact zoekt :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Hij liet mij net wel behoorlijk schrikken, hij was zo heftig aan het dromen dat het wel op een elliptische aanval leek. Hij was ook helemaal van de wereld en toen ik hem in mijn armen nam, stopte het schokken wel maar duurde het nog wel even voordat hij ook echt wakker werd.
Nu is het mij al eerder opgevallen dat hij heel erg diep kan slapen dus dit zal ik komende maandag toch even met Hanneke bespreken.

Verder is hij weer erg aan het verharen dus ik heb hem weer even geplukt net. Dus hij gaat met een kale kont naar de Frettenkliniek maandag. :brush:
Mette

Bericht door Mette »

Dat diep slapen hoort bij dove fretten. Niets om je zorgen over te maken. (al weet ik niet eens of Hanneke dat ook weet, ze maakt niet zo veel dove fretten mee volgens mij). Klinkt wel als een héle heftige droom dan. Krijg je toch de kriebels van kan ik me voorstellen!
Plaats reactie