Marjan schreef:Probeer er eens een handdoek neer te leggen en daarop de bak. Misschien houden de doeken hem nu iets zindelijker.
En met je schoonmoeder komt het wel goed, ik denk dat hij haar onzekerheid gewoon feilloos aanvoelt en daar zal hij op reageren. Misschien moet ze hem gewoon even blijven negeren, misschien dat hij dan snel stopt met blazen.
Ja dat ga ik vanavond eens proberen, zal er een handdoek onder leggen. Ben benieuwd of het helpt
Jawel hoor, komt wel goed met die twee. De vorige keer was hij echt flink aan het blazen en deze keer heeft hij maar 1x geblaast dus het ging sowieso al beter. Ze komt van de week nog een paar keer langs (vind het wel heel lief dat ze er zoveel moeite voor wil doen).
Verder lijkt het eigenlijk gewoon heel goed te gaan, hij speelt lekker en doet niet meer zo overdreven hyperactief, wel heel actief maar niet zo achterlijk druk dat hij er bijna bij neerploft in ieder geval.
Ik was afgelopen zaterdag ff gaan shoppen bij de action, nieuw speelmatje gekocht en een soort pluchen kraaktunnel voor katten. Ze hadden ook ballenbak ballen en ik had dat al een paar keer voorbij zien komen bij andere mensen dus ik dacht..laten we het eens proberen..
Hij vind er echt geen klap aan, huppelt een paar keer achter een balletje aan en dan heeft hij het wel weer gezien.
Nieuwe muizen gekocht voor hem met een 'rammeltje' erin, die vind hij wel helemaal het einde, die dingen worden overal verstopt.
Een nieuwe muis aan een hengeltje..maar hij heeft het belletje alweer gesloopt