Belin schreef:Ik las het net op facebook..ohhh hier toch iets uitgebreider (en ook wat schokkender nieuws)..ik hoop dat hij nog een hoop goede dagen beleefd en dat jullie nog geen afscheid hoeven te nemen van hem.
Ik hoop het ook zo. Juist nu zijn nieren zich zo mooi hebben gestabiliseerd. Nu we hem weer 's nachts binnen hebben kunnen we ook weer zien dat hij bij lange na niet meer zoveel drinkt, ook zijn bakken hoeven niet om de dag verschoond te worden. Dus we kregen ook weer goede hoop op nog een langere tijd met hem samen. Maar dan moeten niet zijn oren zo vreselijk gaan opspelen zodat hij zich weer niet prettig voelt.
Zijn koppie houdt hij inmiddels alweer recht en ook het gapen gaat weer goed dus ik hoop dat het weer even voorbij is. Ik heb vanmorgen weer heerlijk met hem gespeeld, zowel in de tuin als beneden in zijn (huis)kamer en dat ging goed. Hij is gek op die kast vol met ordners, hij blijft toch een slim geschoolde fret.
Ik hoop het ook voor hem Hanneke had tegen ons ook al gezegd dat Freddy er meet last van kon hebben door de warmte..gaat toch allemaal een beetje broeien enzo.
Hoe gaat het verder met Finn?