De dag is nog niet om en ik heb weer een hoop te stellen met die kleine draak

de meeste zullen het al wel op facebook gelezen hebben inmiddels.
Shiro heeft het voor elkaar gekregen om zijn glazen drinkfles te slopen..hij vond het niet leuk dat hij even moest wachten op zijn eten tot zijn bakje was afgewassen en was flink aan het klieren met het houdertje van de waterfles. Ik was z'n bakje net aan het afdrogen toen ik de fles op de grond hoorde kletteren..OVERAL water en glas
Ben een uur bezig geweest de glassplinters van de grond te zoeken, water op de dweilen en de ravage op te ruimen. Gelukkig had Jan late dienst vandaag dus die kon effe snel in de auto springen om een nieuwe waterfles te gaan halen..een puberproof plastic waterfles deze keer..die hij ook meteen tussen de tralies door probeerde te wippen.

"Kan dit ook stuk? Ff proberen.."
Toen Jan naar z'n werk was vertrokken meteen dat rotkind uit z'n kooi gehaald om hem te laten spelen

..vond hij het ook nog nodig om nog meer van z'n speelgoed te mollen.

RIP muizen..
Meteen nieuw (hopelijk sterker) speelgoed besteld waaronder een Kong Octo die eigenlijk voor kleine hondjes bedoeld is. Voorraadje ziwipeak en cosma snackies aangevuld (RIP portemonnee..

)
Voor straf moest hij nageltjes laten knippen..was echt wel nodig want het waren inmiddels deadly weapons geworden die klauwen van hem.
Nou ja straf..hij mocht lekker zalmpasta van z'n ballen likken terwijl mama met een nagelknipper aan het prutsen was
Nu ligt hij als zoals alleen een man dat maar kan lekker languit met z'n poten wijd te dromen over wat hij vanavond allemaal weer gaat uitvreten.

"Aanschouw mij..in al mijn majestueuze glorie"