Shiro

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Shiro

Bericht door Marjan »

Och lieverd toch, dat moet je doen zo voelen hoor. :knuf: Het sterkt mensen denk ik eerder om te lezen dat er toch ook nog gezonde fretten rondlopen. Want het idee dat het alleen maar overal kommer en kwel is, is eigenlijk veel erger.
Dus gewoon blijven schrijven hoor, ik persoonlijk ben juist erg blij met nog wat positieve verhalen en wordt er juist vrolijk van. :)
Gepke
Berichten: 185
Lid geworden op: 01 dec 2016 17:12
Aantal fretten: 3
Locatie: Arnhem

Re: Shiro

Bericht door Gepke »

Ik zeg niet veel op het forum maar lees wel alles mee (sneeky he :mrgreen: ) ik vind het juist wel leuk om een verhaal te lezen over een hyperactieve fret zonder problemen. Zorgt voor een beetje afwisseling tussen de nare berichten. Je moet je niet vervelend of schuldig voelen juist genieten van de shiro zonder problemen :hart:
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door Kick »

Zo is het leven; verdriet en geluk gaan samen op. Ik vind dat je gewoon de vrolijke dingen moet posten hoor. En ik weet zeker dat alle betrokkenen van de droevige berichten begrip zullen hebben. Ook zij hebben, in betere tijden, deze vrolijke berichten kunnen posten.
NKW
Berichten: 1221
Lid geworden op: 22 nov 2016 09:41
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door NKW »

Ik begrijp je gevoel; ondanks dat Smokey een tijdje terug even een inzakker had en hij erg veel last heeft tijdens de rui vindt ik het ergens dubbel dat hij zo is opgeknapt en zoveel andere fretten niet... Het is niet zo dat ik me schuldig voel ofzo, maar het geeft een vreemd en tegenstrijdig gevoel. Alsof ik de loterij heb gewonnen en iedereen dat laat weten terwijl de rest wel heeft meegedaan maar niets gewonnen heeft (om het zo maar even te omschrijven dan).

Maar om weer even op Shiro terug te komen ( :oops: ): Ik lees graag de leuke en vrolijke verhalen van die mafkees. Het geeft me hoop dat er uiteindelijk toch weer gezonde jonge fretten gaan komen van goede fokkers en dat die ook weer verder kunnen en weer kunnen gaan genieten van jonge en gezonde pups die later naar baasjes gaan en dan gwn door de eerste onderzoeken heen komen met positief nieuws. Maar ook omdat het gewoon een superleuk beestje is en hij fantastische streken heeft :brush:
Gebruikersavatar
Stridder
Berichten: 630
Lid geworden op: 11 apr 2017 17:49

Re: Shiro

Bericht door Stridder »

Ik zou het heel jammer vinden als je stopt met de positieve berichten. Het is juist heel fijn te lezen dat er ook nog gezonde fretten zijn.
Minka
Berichten: 4824
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:08
Aantal fretten: 0

Re: Shiro

Bericht door Minka »

Gewoon blijven schrijven. Als ik het lees dan denk ik gelijk terug aan de puppy streken van mijn eigen overleden fret en denk daar toch wel aan terug met een lach op mijn gezicht.

Ik vind de verhaaltjes juist grappig en denk ja hoor een echte fret.
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

Dat vind ik zo lief van jullie, ik was echt bang dat ik misschien mensen voor het hoofd zou stoten..ik vind het zo vreselijk al die zieke fretjes :cry:
Jan en ik zijn een weekendje bij mijn ouders op dit moment, mijn schoonmoeder is aan het babysitten op Freddy en Shiro. Ze is vanavond geweest en ze heeft gesmst dat alles is goed gegaan dus ik ben al een beetje gerustgesteld.

Als mensen het echt niet vervelend vinden om mijn blije berichten te lezen ga ik er graag mee door :hart:
Het voelde gewoon vervelend tegenover mensen die op het moment zo in de put zitten met hun diertjes.
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Shiro

Bericht door Marjan »

Geniet van je weekend en daarna gewoon weer lekker schrijven. :D
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door Kick »

Zo is dat! :D
Gebruikersavatar
Mette
Berichten: 4624
Lid geworden op: 15 jul 2014 16:07
Aantal fretten: 1
Locatie: Enschede

Re: Shiro

Bericht door Mette »

Tuurlijk niet, als mensen er last van hebben zit dat bij hen, en moeten ze voor dat moment even wegkijken of het topic overslaan. Simple as that. Ieder die het hier komt opzoeken geniet met volle teugen!
Gebruikersavatar
Helen
Berichten: 2837
Lid geworden op: 11 feb 2014 22:05
Aantal fretten: 2
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Shiro

Bericht door Helen »

Lieve Belinda, denk dat mensen het ook wel eens leuk vinden om te lezen dat het met andere wel goed gaat.
Dat geeft ook weer hoop! We willen dan wel de komende 9 jaar zulke positieve berichten lezen uiteraard :mrgreen:
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

Ahhhh,we zijn weer thuis. Een vrij druk weekendje gehad met weinig uitslapen en veel activiteiten (ouders waren blij dat ze ons weer eens zagen).
We hebben een rondvaart tochtje gemaakt door Amsterdam, Jan had een tijd terug tickets van zijn zus gehad om dat eens te doen dus hebben we gezellig tussen de toeristen op een mega drukke boot gezeten :lol:
Diezelfde avond zijn mijn ouders, Jan en ik uiteten geweest in Haarlem en de volgende dag hadden we een BBQ bij mijn tante in Hilversum (was deze middag).

Ik was blij dat ik weer thuis was, had Shiro erg gemist en was wel benieuwd of hij me al vergeten was :mrgreen:
Hij herkende me nog en leek ook wel blij om mij weer te zien, meteen lekker wild gespeeld met hem en daarna zelfs nog een beetje gekroeld op schoot.

Mijn schoonmoeder heeft onwijs goed voor hem (en ook voor Freddy) gezorgd tijdens onze afwezigheid, ze zei dat het haar 200% was meegevallen en dat hij zich braaf heeft gedragen :juich:
Alleen als ze hem na het spelen weer terug wilde zetten wou hij nog wel eens in haar vingers bijten :lol:

Fototje van ons intieme momentje net:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door Kick »

Top dat alles is goed gegaan :D
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Shiro

Bericht door Marjan »

Mooi dat alles goed is gegaan. :D
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Shiro

Bericht door Karen »

Fijn zeg dat alles zo goed gegaan is! Een vertrouwde oppas is goud waard :juich:

Enne... Gewoon hier die lollige verhalen van die heerlijke witte mafkees neerzetten hoor! Ik word daar juist gelukkig van :hart: Bovendien is hij familie en vind ik het daarom alleen al super om hem te kunnen volgen!
NKW
Berichten: 1221
Lid geworden op: 22 nov 2016 09:41
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door NKW »

Wat goed dat alles goed is gegaan! En leuke foto weer van hem :hart: Klinkt alsof jullie het naar jullie zin hebben gehad ook :)
Gebruikersavatar
Helen
Berichten: 2837
Lid geworden op: 11 feb 2014 22:05
Aantal fretten: 2
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Shiro

Bericht door Helen »

Toch fijn dat je fretjes gewoon lekker thuis kunnen blijven. Dat is de ideale situatie voor dieren maar helaas voor velen ook een enorme luxe!
Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad en de volgende keer ga je met een gerust hart de hort op :mrgreen:
Gebruikersavatar
Belin
Berichten: 345
Lid geworden op: 22 jun 2018 20:02
Aantal fretten: 3

Re: Shiro

Bericht door Belin »

De dag is nog niet om en ik heb weer een hoop te stellen met die kleine draak :lol: de meeste zullen het al wel op facebook gelezen hebben inmiddels.
Shiro heeft het voor elkaar gekregen om zijn glazen drinkfles te slopen..hij vond het niet leuk dat hij even moest wachten op zijn eten tot zijn bakje was afgewassen en was flink aan het klieren met het houdertje van de waterfles. Ik was z'n bakje net aan het afdrogen toen ik de fles op de grond hoorde kletteren..OVERAL water en glas :shock: :shock: :shock:
Ben een uur bezig geweest de glassplinters van de grond te zoeken, water op de dweilen en de ravage op te ruimen. Gelukkig had Jan late dienst vandaag dus die kon effe snel in de auto springen om een nieuwe waterfles te gaan halen..een puberproof plastic waterfles deze keer..die hij ook meteen tussen de tralies door probeerde te wippen.

Afbeelding
"Kan dit ook stuk? Ff proberen.."

Toen Jan naar z'n werk was vertrokken meteen dat rotkind uit z'n kooi gehaald om hem te laten spelen :lol: ..vond hij het ook nog nodig om nog meer van z'n speelgoed te mollen.

Afbeelding
RIP muizen..

Meteen nieuw (hopelijk sterker) speelgoed besteld waaronder een Kong Octo die eigenlijk voor kleine hondjes bedoeld is. Voorraadje ziwipeak en cosma snackies aangevuld (RIP portemonnee.. :lol: )

Voor straf moest hij nageltjes laten knippen..was echt wel nodig want het waren inmiddels deadly weapons geworden die klauwen van hem.
Nou ja straf..hij mocht lekker zalmpasta van z'n ballen likken terwijl mama met een nagelknipper aan het prutsen was :brush:
Nu ligt hij als zoals alleen een man dat maar kan lekker languit met z'n poten wijd te dromen over wat hij vanavond allemaal weer gaat uitvreten.

Afbeelding
"Aanschouw mij..in al mijn majestueuze glorie"
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Shiro

Bericht door Marjan »

Wat een schoffie! :lol:
NKW
Berichten: 1221
Lid geworden op: 22 nov 2016 09:41
Aantal fretten: 1

Re: Shiro

Bericht door NKW »

:lach: Blijft leuk om te lezen wat hij allemaal uitvreet!
Plaats reactie