Bindi
Re: Bindi
Ik moet zeggen dat Nash precies zo'n beetje plukkerige vacht heeft. Ik krijg al de neiging om hem visolie te gaan geven maar wil eigenlijk eerst even weten van Hanneke ervan vindt.Minka schreef:Bindi zit minder mooi in haar vacht.
Ja, zie het vaker bij pubers sowieso, maar ook vooral bij bino's soms lijkt, of dat is mijn eigen interpretatie misschien omdat het me bij bino's extra opvalt. In de puberteit wordt die vacht bij sommigen echt even wat ruwer.
Oke dank je Mette. Ik ben benieuwd na de rui hoe ze eruit ziet.
Ze was boos vanmorgen toen ik met Imri aan het spelen was. Heel haar waterbak moest leeg in de kooi. Alles kledder nat natuurlijk.
Ze wil altijd heel graag uit de kooi en klimt dan op mijn arm.
Ze was boos vanmorgen toen ik met Imri aan het spelen was. Heel haar waterbak moest leeg in de kooi. Alles kledder nat natuurlijk.
Ze wil altijd heel graag uit de kooi en klimt dan op mijn arm.
Ja boosheid wordt vaak op brokkenbakjes of waterbakjes als die er zijn, afgereageerd . Patou heeft er 2, en toen de ene op was, werd de ander vakkundig verspreid zodat ik duidelijk wist dat ik een taak te doen had.
Een leermomentje om mijn oren heel te houden. Bindi zit boven in de FN en Imri dus onder.
Ik was bezig om Imri's kooi schoon te maken en mijn oor kwam tegen de FN op de hoogte van Bindi. En opeens AU en Bindi had een stukje van mijn oor vast.
Ik voel het nog. Ze is een klein wit lief duiveltje. :twisted:
Ik was bezig om Imri's kooi schoon te maken en mijn oor kwam tegen de FN op de hoogte van Bindi. En opeens AU en Bindi had een stukje van mijn oor vast.
Ik voel het nog. Ze is een klein wit lief duiveltje. :twisted: