Finn

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
NKW
Aantal fretten: 1

Re: Finn

Bericht door NKW »

Ik hoop eigenlijk toch wel ergens dat samen met die korst die wrat er ook gewoon af valt. Maar fijn dat er zoveel opties zijn nu mocht hij idd gewoon blijven zitten.
Marjan

Bericht door Marjan »

Hij heeft er vannacht toch aardig aan gekrabd en nu kan ik zien dat in ieder geval een deel van wat overhangt zeg maar, wel degelijk levend weefsel is. Dus het is wel een korst maar er zit ook nog gewoon wratweefsel onder.
Ik ga vandaag wat halen om het middelste deel, wat in ieder geval nog vast zit aan de huid, te gaan behandelen.

Was wel grappig vanmorgen, hij wil steevast na zijn ontbijt de tuin in maar nu waren alle planten nat van de dauw. Standaard zet ik hem altijd in een grote platte heideplant maar ook die was kletsnat natuurlijk dus hij begon te hupsen en te springen als een koe die voor het eerst weer naar buiten mag. Alle natte planten in de bak moesten eraan geloven en werden besprongen, dat was echt een te grappig gezicht. :lol:
Danielle

Bericht door Danielle »

Jammer dat het niet alleen korst is
Gepke
Aantal fretten: 3

Bericht door Gepke »

haha dat had ik wel willen zien blije hupsende fret tussen de planten.
Ik hoop dat het lukt om de bult te verwijderen Succes daarmee
Marjan

Bericht door Marjan »

Hij loopt de laatste tijd ook af en toe hier boven rond, dat vindt hij natuurlijk weer prachtig. Vooral de kraaktunnel en een speelhengel vindt hij erg leuk. :D En gisteren kreeg ik ook voor het eerst een kusje van hem. :hart:

Gisteren heb ik EndWarts gekocht, een waterachtig goedje wat je met een wattenstaafje maar 1 keer per week hoeft op te brengen. Het spul hoeft ook niet te drogen zoals bijvoorbeeld formule W dus dat leek mij de beste oplossing.
Hij gaf geen kik en daarna heb ik hem nog in de gaten gehouden of hij er misschien last van zou krijgen maar het ging goed. Nu vooral geduld hebben want een resultaat kan een paar behandelingen dus weken duren.
Karen

Bericht door Karen »

Aaahw...hij gaat zijn plekje en jullie steeds meer waarderen :hart:
Ik hoop dat het succesvol gaat zijn, dat aanstippen
Mayke

Bericht door Mayke »

Hoop dat het echt goed werkt Marjan !
NKW

Bericht door NKW »

Marjan schreef:Hij loopt de laatste tijd ook af en toe hier boven rond, dat vindt hij natuurlijk weer prachtig. Vooral de kraaktunnel en een speelhengel vindt hij erg leuk. En gisteren kreeg ik ook voor het eerst een kusje van hem.
:hart: :hart: Frettenkusjes...

Hopelijk slaat het snel en goed aan en is hij binnenkort eindelijk verlost van die wrat.
Marjan

Bericht door Marjan »

Gisteren heb ik Finn mee genomen de badkamer in en hij liep zonder problemen gewoon de douche in terwijl ik er onder stond en deed op zijn gemakkie even een rondje rond mijn voeten. Hij was dus kletsnat en maalde daar helemaal niet om. :lol:
Het drogen daarna in een handdoek vond hij wel weer grappig genoeg om te gaan hupsen en springen. Echt heerlijk om te zien dat hij steeds meer went aan de gewone dagelijkse dingen en hij het ook duidelijk prettig vindt om bij ons in de buurt te zijn. Zo jammer dat we dit mannetje niet eerder hebben kunnen lospeuteren.
NKW

Bericht door NKW »

Marjan schreef:Gisteren heb ik Finn mee genomen de badkamer in en hij liep zonder problemen gewoon de douche in terwijl ik er onder stond en deed op zijn gemakkie even een rondje rond mijn voeten. Hij was dus kletsnat en maalde daar helemaal niet om.
Het drogen daarna in een handdoek vond hij wel weer grappig genoeg om te gaan hupsen en springen. Echt heerlijk om te zien dat hij steeds meer went aan de gewone dagelijkse dingen en hij het ook duidelijk prettig vindt om bij ons in de buurt te zijn. Zo jammer dat we dit mannetje niet eerder hebben kunnen lospeuteren.
Superleuk! Hij heeft nu mooi de kans de tijd in te halen in ieder geval. Klinkt als een echte levensgenieter, knappe man :hart:
Belin
Aantal fretten: 3

Bericht door Belin »

Ahhh wat geweldig dat hij mee gaat onder de douche, gezellig!
Karen

Bericht door Karen »

Heerlijk :hart:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ik zie hem al helemaal rond drentelen in de douche. :hart:
Kick

Bericht door Kick »

Finn is hier al een tijdje heerlijk aan het spelen. Hij ruikt natuurlijk Nash en hij wil overal in waar Nash ook in is geweest :brush: Z'n plek in z'n nek ziet er niet uit en de korst is lelijk maar hij lijkt er zelf totaal geen last van te hebben.

Al met al gaat hij best goed :-D
Mette

Bericht door Mette »

Super fijn :juich:
Kick

Bericht door Kick »

Haha, gisteravond ging Finn mee douchen met Marjan. Hij vindt dat zo leuk dat hij gewoon onder de douche doorloopt en als hij dan nat is begint hij helemaal te hupsen en te stuiteren. Rollend over het douchekleed :mrgreen:

Het was een genot om hem zo te zien en het valt ons op dat hij steeds actiever wordt :D Hij gaat super :juich:
Marjan

Bericht door Marjan »

En waar ik ook heel blij mee ben, de huidtumor in zijn hals slinkt! Ik dacht het vorige week al te zien maar toen was het verschil minimaal waardoor ik twijfelde. En gisteren kom ik er kleine stukjes vanaf pulken en voelde het wratweefsel ook echt hard en verdroogt. Dus het gaat de goede kant op. :D
Ik zal er vanmiddag weer even een foto van maken.
yvonne

Bericht door yvonne »

Nou dat klinkt echt goed!
Marjan

Bericht door Marjan »

De eerste foto's van vorige week en de tweede van vandaag, een duidelijk verschil. :)
IMG_3888.JPG
IMG_3888.JPG (162.99 KiB) 2602 keer bekeken
IMG_3962.JPG
IMG_3962.JPG (188.16 KiB) 2602 keer bekeken
Mette

Bericht door Mette »

Wat goed zeg. Hopen dat dat zo door blijft zetten.
Plaats reactie