Bindi
Re: Bindi
Dank je voor je input Karen. Voor nu laat ze de gewatteerde slaapzak en de hangmat van barok stof met rust. Als ze dat niet doet stap ik over op velours handdoeken.
Als het nu zomer was zou ik haar katoenen stoffen kunnen geven maar juist nu met de winter in aantocht moet ik warmere dingen kunnen wegleggen zonder het gevaar van een fret die zelfmoord wil plegen door het eten van stoffen.
Als het nu zomer was zou ik haar katoenen stoffen kunnen geven maar juist nu met de winter in aantocht moet ik warmere dingen kunnen wegleggen zonder het gevaar van een fret die zelfmoord wil plegen door het eten van stoffen.
Ik heb vroeger ook een fretje gehad die vanaf pup af aan stofjes at, waarvoor we "Skittleproof hangmatjes" hadden ontwikkeld. We vonden dat toen erg grappig; de signalen nog niet herkennende als misselijk. Uiteindelijk viel ze om 3 jaar ook om en was haar maag echt op. Ze was een fretje uit de dierenwinkel met maar 4 tenen aan 1 voetje, dat soort rommel... Zonde. Maar; spijkerstof helpt echt! Daar kwam ze niet doorheen. Het was toen goed te vinden incl. patroontjes erop.
Echt De meiden worden zo verwend. Yvonne heeft me al verrast en nu jij Marjan. Ik word er stil van. Echt zo onverwacht van allebei. Thanks lieverds namens ook de meisjes.
Ik denk dat spijkerstof zeker zal helpen en ook nog gewatteerd dat geeft me voor de winter in aantocht wat rust.
Het was al wel duidelijk waar Bindi last van heeft en dat heeft Hanneke nu ook bevestigd via urine en bloed. Uit allebei kwamen waarden uit die niet goed waren.
Gevoelig buik en nieren en beginnend midden oorprobleem.
Nu het standaard riedeltje aan medicijnen.
Ik denk dat spijkerstof zeker zal helpen en ook nog gewatteerd dat geeft me voor de winter in aantocht wat rust.
Het was al wel duidelijk waar Bindi last van heeft en dat heeft Hanneke nu ook bevestigd via urine en bloed. Uit allebei kwamen waarden uit die niet goed waren.
Gevoelig buik en nieren en beginnend midden oorprobleem.
Nu het standaard riedeltje aan medicijnen.
Waardeloos hoor, al zo jong aan de meds, ook al wist je waar je aan begon, ik had het zo graag anders gezien voor dat jonge grut.
En graag gedaan hoor, je krijgt alles vandaag toe gestuurd, ik mail je nog wel even de barcode vanmiddag. Ik heb er toch ook weer een balletjeskussen bij gedaan van spijkerstof maar ik zou eerst even de slaapzak en hangmat proberen voor haar die weer te geven. Maar ik denk dat het spijkerstofje wel goed gaat, dat heb ik vaker gehoord van mensen.
En graag gedaan hoor, je krijgt alles vandaag toe gestuurd, ik mail je nog wel even de barcode vanmiddag. Ik heb er toch ook weer een balletjeskussen bij gedaan van spijkerstof maar ik zou eerst even de slaapzak en hangmat proberen voor haar die weer te geven. Maar ik denk dat het spijkerstofje wel goed gaat, dat heb ik vaker gehoord van mensen.
De spijkerstof is nog heel. Als ze het heel laat een paar dagen dan krijgt fretties.nl nog een bestelling voor nog een slaapset en hopelijk heb je genoeg stof Marjanne want ik wil de hoes van het kussen dan ook in spijkerstof.
In de ruimte zijn alle stoffen kleden weg en is alles vervangen door handdoeken.
Ze had weer een slaapzak en hangmat van barok gemold. Die krijgt ze niet meer. Als spijkerstof niet werkt krijgt ze alleen nog maar handdoeken.
Ach het is zo'n klein lief dotje waar je zo heerlijk mee kan koelen als ze uit de kooi gaat of als ze weer terug de kooi in gaat. Ze is ook helemaal op mij gericht. Het liefst zit ze in mijn nek aan mijn oor te trekken of mijn haren in de war te doen. Enkels en tenen zijn ook nog favoriet maar gelukkig wat minder.
In de ruimte zijn alle stoffen kleden weg en is alles vervangen door handdoeken.
Ze had weer een slaapzak en hangmat van barok gemold. Die krijgt ze niet meer. Als spijkerstof niet werkt krijgt ze alleen nog maar handdoeken.
Ach het is zo'n klein lief dotje waar je zo heerlijk mee kan koelen als ze uit de kooi gaat of als ze weer terug de kooi in gaat. Ze is ook helemaal op mij gericht. Het liefst zit ze in mijn nek aan mijn oor te trekken of mijn haren in de war te doen. Enkels en tenen zijn ook nog favoriet maar gelukkig wat minder.
Ze kan er ook niets aan doen dat ze knaagt. Het is wel balen dat er al wat sets de vuilniszak in zijn gegaan omdat die niet te repareren zijn.
Alles is nu Bindi proof gemaakt. De spijkerstof is ook nog heel dus dat geeft me weer hoop dat ik haar toch nog slaapspullen kan geven. Met heel veel dank aan Marjanne want anders kon ik het niet testen.
Ik ga nog op zoek na een oude spijkerbroek, dan kan ze daar mee spelen.
Alles is nu Bindi proof gemaakt. De spijkerstof is ook nog heel dus dat geeft me weer hoop dat ik haar toch nog slaapspullen kan geven. Met heel veel dank aan Marjanne want anders kon ik het niet testen.
Ik ga nog op zoek na een oude spijkerbroek, dan kan ze daar mee spelen.