Nou, tot mijn spijt heeft de fleece mand nog steeds de voorkeur boven het waterbed
Die in het nachthok heb ik weg gehaald want ze deden allebei erg veel moeite om er naast te liggen in plaats van erop.
Dus die ligt nu binnen in de FN. De andere laat ik gewoon maar even liggen, wie weet als het warmer wordt gaan ze er wel op.
Kan iemand mij vertellen hoeveel waltham en brokkenbrei ik die mormels mag geven?
Ik wil niet dat ze moddervet worden (zeker Presley niet) maar ze mogen natuurlijk ook niet te kort komen.
Ik vind het zo moeilijk inschatten
Ik geef nu BiBi 3x daags waltham, ik doe de medicijnen apart met een spuitje want madam wenst geen waltham te eten waar wat doorheen zit. Ook aldoe ik er een mespuntje brokkenbrei door, dan eet ze gewoon niet!
Ik neem ongeveer 1 eetlepel waltham per keer en dan meng ik dat met water (ze vind iets dikkere pap lekkerder dan vloeibaar) Ze weegt rond de 900 gram.
Presley geef ik de medicijnen door de waltham, ongeveer een halve eetlepel 2x daags en daarnaast geef ik hem 3x per dag brokkenbrei, ongeveer 2 a 2 1/2 eetlepel per keer, zo vloeibaar als drinkyoghurt.
Als ik hem 4 x zou geven zou hij het volgens mij ook nog op eten, maar dat doe ik niet.
Hij weegt ruim 2 kg (is wel afgevallen)