Donder
Re: Donder en Bliksem
Mooie urn! Wanneer komt die bij jullie binnen?
Denk met een week of 3. Moet nog gemaakt worden
Donderdag is de urn binnen gekomen. Sommige hebben hem al gezien via fb.
Donder heeft 9 nov een implantaat gekregen voor bij nier problemen. Hoe lang duurt het ongeveer voor hij gaat werken?
Bliksem mag nu helaas uit de titel gehaald worden Donder heeft 9 nov een implantaat gekregen voor bij nier problemen. Hoe lang duurt het ongeveer voor hij gaat werken?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het is een mooie urn voor Bliksem, Trea.
Een implantaat gaat pas na een week of 4 tot 6 werken dacht ik.
Een implantaat gaat pas na een week of 4 tot 6 werken dacht ik.
Een mooie urn hoor en ik zal de topictitel aanpassen.
Re: Donder
Mooie urn voor Bliksem.
Na een week of 4 ga je al wel merken dat het implantaat wat doet.
Na een week of 4 ga je al wel merken dat het implantaat wat doet.
2-8 weken staat ervoor en ik ben eigenlijk altijd gewend dat hij na 2 weken al goed werkt.
Zal het in de gaten houden. Hij krabt nog steeds maar minder dan een paar week geleden. Slaapt nu graag in onze slaapkamer in een oude jas van mij.
Wie weet voelt hij nu aan dat er geen andere fret meer is en is dat wellicht ook voor hem relaxter?
Hij is relaxter geworden inderdaad en ook gelijk rustiger. Haalt geen kattekwaad meer uit. Hoef hem nu niet meer van de tafel te pakken en uit de vensterbank te plukken. Hij geniet volgens mij nu van alle aandacht wat hij krijgt. Eerst kreeg Bliks dat meer.
Don begint nu ook te verharen. kan dat een teken zijn dat de implantaat zijn werk gaat doen
Don begint nu ook te verharen. kan dat een teken zijn dat de implantaat zijn werk gaat doen
Klinkt goed, al denk ik wel dat het zowel komt doordat hij nu went aan alleen wonen (al zal dat nog even duren) en de werking van het implantaat. Die rui lijkt mij daar zeker door komen.
Hij zal zeker genieten van al die aandacht, verwen hem maar lekker.
Heel veel sterkte nog met het verlies van Bliksem
We zijn inmiddels een maand verder. Oud en nieuw vond hij maar niks. Waren bij mijn ouders en een dikke 200 meter werden er constant carbid afgeschoten wat we niet wisten.
Hij slaapt redelijk veel op dit moment. Qua gewicht hebben we niks te klagen, hij zit rond de 1200 gram waar hij de laatste paar jaar niet op heeft gezeten. Hoogste was 1110.
Verder haalt hij geen kattekwaad meer uit. Klimt niet meer op de tafel via de stoel. Komt niet meer op de vensterbank. Mis dat toch wel ondanks ik hem daardoor wel eens achter het behang kon plakken.
Mis mijn klein meisje echt, zij bracht altijd ook wat levendigheid in huis. Het is nu zoo stil
Hij slaapt redelijk veel op dit moment. Qua gewicht hebben we niks te klagen, hij zit rond de 1200 gram waar hij de laatste paar jaar niet op heeft gezeten. Hoogste was 1110.
Verder haalt hij geen kattekwaad meer uit. Klimt niet meer op de tafel via de stoel. Komt niet meer op de vensterbank. Mis dat toch wel ondanks ik hem daardoor wel eens achter het behang kon plakken.
Mis mijn klein meisje echt, zij bracht altijd ook wat levendigheid in huis. Het is nu zoo stil
Och wat fijn. Denk je daar aardig rustig te zitten, heb je weer die plattelandslui .
Snap ik heel goed dat je dat aan hem mist, en daardoor Bliks nog meer. Toch een hoop bedrijvigheid dat wegvalt! Fijn dat hij wat is aangekomen.
Snap ik heel goed dat je dat aan hem mist, en daardoor Bliks nog meer. Toch een hoop bedrijvigheid dat wegvalt! Fijn dat hij wat is aangekomen.
Ik snap helemaal dat je zo'n druktemaker mist nu, zeker als Donder zich ook nog eens zo rustig houdt.
Het kan best een tijdje duren voordat hij zichzelf weer is. Veel gebeurd de laatste tijd en dan zijn ze soms van slag. Komt goed! En dat je die druktemaker mist is begrijpelijk. Dikke knuf!
Sterkte.
Ik snap heel goed dat je die kleine meid mist. Donder heeft misschien even wat tijd nodig om weer lekker in zijn velletje te komen na alle veranderingen....
Ik snap heel goed dat je die kleine meid mist. Donder heeft misschien even wat tijd nodig om weer lekker in zijn velletje te komen na alle veranderingen....
Hij moest natuurlijk onze nieuwe dekbedden en overtrekken controleren.
Verder gaat hij volgens mij weer naar zijn zomer gewicht.
Hij begint weer 'vervelend' te worden door dingen uit te halen wat hij al een poosje niet heeft gedaan.