Finn
Re: Finn
Finn gaat als een speer! Nouja, niet in de zin van snelheid maar meer in de zin van genieten van de dingen waar hij blij van wordt; de tuin, de aandacht, op z'n tijd lekker kroelen en goed eten
Voor mijn gevoel worden z'n voorpootjes alleen steeds dikker. Het zijn nu al echte kluifjes en het lijkt hem niks te doen ofzo maar ik vind het wel opvallend. Echt van die poezelige voetjes
Voor mijn gevoel worden z'n voorpootjes alleen steeds dikker. Het zijn nu al echte kluifjes en het lijkt hem niks te doen ofzo maar ik vind het wel opvallend. Echt van die poezelige voetjes
We genieten op dit moment zo van Finn, hij gaat naar omstandigheden best lekker, is actief voor zijn doen, vindt het heerlijk om te kroelen op schoot na zijn eten en wil ook elke dag nog persé de tuin in.
Hij blijft wel onvast op zijn pootjes maar zelf lijkt het hem niet te deren. Hij zit nog steeds niet goed in zijn wintervacht dus hij mag echt maar kort, max 10 minuten per keer, naar buiten. En het is dan echt een feestje om hem te zien spitten in de aarde.
Hij blijft wel onvast op zijn pootjes maar zelf lijkt het hem niet te deren. Hij zit nog steeds niet goed in zijn wintervacht dus hij mag echt maar kort, max 10 minuten per keer, naar buiten. En het is dan echt een feestje om hem te zien spitten in de aarde.
Hij is echt aan zijn zoveelste jeugd begonnen hoor, hij heeft lekker lopen struinen hier boven en liggen vechten met zijn krokodil, echt te grappig om dit mannetje te zien spelen.
En mensen, hou de kerstactie van SDF in de gaten want daar komt Finn ook in!
En mensen, hou de kerstactie van SDF in de gaten want daar komt Finn ook in!