Het wordt een dag zoals velen gewend zijn van eerdere frettendagen, met verkopers en veel gezelligheid.
Alle opbrengsten gaan direct naar de fretten in de opvangen, dus naast een leuke dag met mede fretteneigenaren en shoppen voor zowel de fretten als de slaafjes, wordt er ook nog eens een goed doel gesteund.
Meer informatie op de pagina van Flexje's Frettenfeestje:
https://www.facebook.com/groups/flexjesfrettenfeestje/" onclick="window.open(this.href);return false;
Entree is 5 euro.
Toegang is enkel voor mensen dus gelieve de fretten in de hangmatten thuis laten, vanwege gezondheidsoverwegingen.
Bij vragen betreffende dit evenement kan er contact worden gezocht met Helen of mij, hier of op facebook.
Al geef ik eerlijk toe dat ik weinig actief ben hier
 daarom zal het dus op Facebook waarschijnlijk eerder onder mijn aandacht komen.
 daarom zal het dus op Facebook waarschijnlijk eerder onder mijn aandacht komen.

En daar komt ook nog eens bij dat men alle geschillen maar eens gewoon moet laten varen, daar is de frettenwereld veel te klein voor. En uiteindelijk gaan we allemaal voor hetzelfde doel; voor het welzijn van de fret.
 En daar komt ook nog eens bij dat men alle geschillen maar eens gewoon moet laten varen, daar is de frettenwereld veel te klein voor. En uiteindelijk gaan we allemaal voor hetzelfde doel; voor het welzijn van de fret. 
 . Wens jullie vooralsnog veel plezier en succes. Zo benodigd ben ik echt niet op een feestje
. Wens jullie vooralsnog veel plezier en succes. Zo benodigd ben ik echt niet op een feestje  Heel veel succes met het organiseren.
 Heel veel succes met het organiseren.