Flexje's Frettenfeestje: frettendag 19 mei 2019
Flexje's Frettenfeestje: frettendag 19 mei 2019
19 mei in Schiedam zal de allereerste editie van Flexje's Frettenfeestje plaats vinden!
Het wordt een dag zoals velen gewend zijn van eerdere frettendagen, met verkopers en veel gezelligheid.
Alle opbrengsten gaan direct naar de fretten in de opvangen, dus naast een leuke dag met mede fretteneigenaren en shoppen voor zowel de fretten als de slaafjes, wordt er ook nog eens een goed doel gesteund.
Meer informatie op de pagina van Flexje's Frettenfeestje:
https://www.facebook.com/groups/flexjesfrettenfeestje/" onclick="window.open(this.href);return false;
Entree is 5 euro.
Toegang is enkel voor mensen dus gelieve de fretten in de hangmatten thuis laten, vanwege gezondheidsoverwegingen.
Bij vragen betreffende dit evenement kan er contact worden gezocht met Helen of mij, hier of op facebook.
Al geef ik eerlijk toe dat ik weinig actief ben hier daarom zal het dus op Facebook waarschijnlijk eerder onder mijn aandacht komen.
Het wordt een dag zoals velen gewend zijn van eerdere frettendagen, met verkopers en veel gezelligheid.
Alle opbrengsten gaan direct naar de fretten in de opvangen, dus naast een leuke dag met mede fretteneigenaren en shoppen voor zowel de fretten als de slaafjes, wordt er ook nog eens een goed doel gesteund.
Meer informatie op de pagina van Flexje's Frettenfeestje:
https://www.facebook.com/groups/flexjesfrettenfeestje/" onclick="window.open(this.href);return false;
Entree is 5 euro.
Toegang is enkel voor mensen dus gelieve de fretten in de hangmatten thuis laten, vanwege gezondheidsoverwegingen.
Bij vragen betreffende dit evenement kan er contact worden gezocht met Helen of mij, hier of op facebook.
Al geef ik eerlijk toe dat ik weinig actief ben hier daarom zal het dus op Facebook waarschijnlijk eerder onder mijn aandacht komen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Flexje's Frettenfeestje: frettendag mei 2019
We zijn vandaag bij de zaal wezen kijken.. de zaal die we krijgen kende ik al vanwege het stemmen.
Maar we kregen een grand tour, je ziet het er aan de buitenkant niet aan af maar er zit zelfs een sportzaal in :-O
Op de Facebook pagina hebben we foto's geplaatst, door Stefanie gemaakt maar ook gepikt van de FB pagina van
de eigenaar.
Super leuke locatie, vanaf het station lopend goed te bereiken, parkeren is op zondag gratis.
Maar we kregen een grand tour, je ziet het er aan de buitenkant niet aan af maar er zit zelfs een sportzaal in :-O
Op de Facebook pagina hebben we foto's geplaatst, door Stefanie gemaakt maar ook gepikt van de FB pagina van
de eigenaar.
Super leuke locatie, vanaf het station lopend goed te bereiken, parkeren is op zondag gratis.
Goede actie dames! Hopelijk levert het heel veel op voor de fretten opvangen.
Fantastisch dat jullie dit organiseren
- Helen
- Contacteer:
Jaaaa we rammelen het geld los bij de mensen op die dag
Mocht het lopen zoals we hopen, doen we hem de volgende keer langer!
En wie weet dan in de sportzaal
En... geen achterlijke prijzen voor koffie zagen we al. 2,50 of 3 euro voor een bak pleur ga je niet meemaken daar!
Rolstoel vriendelijk, er is zelfs een lift.
Mocht het lopen zoals we hopen, doen we hem de volgende keer langer!
En wie weet dan in de sportzaal
En... geen achterlijke prijzen voor koffie zagen we al. 2,50 of 3 euro voor een bak pleur ga je niet meemaken daar!
Rolstoel vriendelijk, er is zelfs een lift.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik zag de foto’s en het ziet er puik uit
Hopelijk wordt het een succes!
Hopelijk wordt het een succes!
Ik denk niet dat ik erg gewenst ben dus wens jullie alvast veel plezier. Wordt vast een succes! Velen zijn in afwachting van een frettendag, in welke vorm dan ook. Het is vooral een kwestie van hoe je iedereen bereikt. Met de dag van de fret merkten we een enorm verschil tussen editie 1 en 3 bijv., omdat de dag echt naam had gekregen en door het jaar heen iedereen weet dat hij er dan weer aan zit te komen.
Wat een onzin Mette, je hoeft toch niet bij iedereen op schoot te zitten? En daar komt ook nog eens bij dat men alle geschillen maar eens gewoon moet laten varen, daar is de frettenwereld veel te klein voor. En uiteindelijk gaan we allemaal voor hetzelfde doel; voor het welzijn van de fret.
Dus ik zeg: gewoon komen!
Dus ik zeg: gewoon komen!
Als ik heel graag had willen gaan had ik dat ook zeker gedaan hoor, maar bij mij is het juist een kwestie van frettenspullen wegdoen op het moment (flinke aflopende zaak natuurlijk), ieder die ik graag wil spreken spreek ik online ook en voor mij ligt het goede doel meer bij de werkgroep dan bij de opvangen, wetende hoe laag (lees, onder nulpunt geschoten onlangs) het budget daar is en hoe hard het nog voor het onderzoek benodigd is met Hanneke die richting VS e.d. gaat en een studente die momenteel haar opdracht daarop richt. Tijd en aandacht worden wat extra verdeeld in de zwangerschap.
- Helen
- Contacteer:
Het is een feestje, geen rauw uuh rouwdag... een positieve dag zonder alle narigheid die al genoeg rond gaat.
Als mensen dat zoeken, gaan ze maar een dagje op FB hangen.
Dit is voor de mensen die gewoon een leuke middag willen hebben, spulletjes voor de fretten en zichzelf willen kopen.
Er komt namelijk (is intussen bevestigd) een stand met elfjes, draakjes enz. dus voor de mens ook genoeg te zien.
We gaan het hele zware, negatieve ziekte gedoe even opzij zetten en met elkaar babbelen over whatever....
Waarom zou je niet welkom zijn Mette? Omdat we het gewoon niet altijd met elkaar eens kunnen zijn?
En wat Marjan zegt
De opbrengst is voor de opvangen omdat die nu eenmaal ongeacht onderzoeken of niet altijd geld nodig hebben.
Dierenartskosten voor deze mensen liegen er niet om en raken ook uitgeput.
Als je er aanwezig wilt zijn met tafel voor de werkgroep, laat het dan weten.
Er is een heeeeeeeeeeel klein kansje dat Rochelle er is met haar Ainsley's Creations maar die staat tegen die tijd zowat
op springen dus nou ja... is niet zeker. Rochelle zou er voor de Werkgroep staan in principe. Maar gezien de waterstand rekenen wij er niet op
Als mensen dat zoeken, gaan ze maar een dagje op FB hangen.
Dit is voor de mensen die gewoon een leuke middag willen hebben, spulletjes voor de fretten en zichzelf willen kopen.
Er komt namelijk (is intussen bevestigd) een stand met elfjes, draakjes enz. dus voor de mens ook genoeg te zien.
We gaan het hele zware, negatieve ziekte gedoe even opzij zetten en met elkaar babbelen over whatever....
Waarom zou je niet welkom zijn Mette? Omdat we het gewoon niet altijd met elkaar eens kunnen zijn?
En wat Marjan zegt
De opbrengst is voor de opvangen omdat die nu eenmaal ongeacht onderzoeken of niet altijd geld nodig hebben.
Dierenartskosten voor deze mensen liegen er niet om en raken ook uitgeput.
Als je er aanwezig wilt zijn met tafel voor de werkgroep, laat het dan weten.
Er is een heeeeeeeeeeel klein kansje dat Rochelle er is met haar Ainsley's Creations maar die staat tegen die tijd zowat
op springen dus nou ja... is niet zeker. Rochelle zou er voor de Werkgroep staan in principe. Maar gezien de waterstand rekenen wij er niet op
Wat Helen zegt, iedereen is welkom! Zo hoort dat toch ook?
We willen een leuke dag hebben voor de fretgestoorde medemens en de fretjes die niet de luxe hebben te beschikken over een furever home.
Daar gaat het om, uiteindelijk.
Ik denk dat iedereen hard toe is aan eens een positieve noot, en juist daarom is naar mijns inziens deze dag meer dan welkom.
We willen een leuke dag hebben voor de fretgestoorde medemens en de fretjes die niet de luxe hebben te beschikken over een furever home.
Daar gaat het om, uiteindelijk.
Ik denk dat iedereen hard toe is aan eens een positieve noot, en juist daarom is naar mijns inziens deze dag meer dan welkom.
- Helen
- Contacteer:
Wat zij zegt
Nogmaals, ik heb geen spulletjes nodig en spreek iedereen verder voldoende, bovendien liggen mijn prioriteiten elders, dus ik ben er niet bij . Wens jullie vooralsnog veel plezier en succes. Zo benodigd ben ik echt niet op een feestje . Wordt zonder mij vast heel erg gezellig.
- Helen
- Contacteer:
Wij gaan er ook niet heen omdat we spulletjes nodig hebben
Maar misschien heb je nog frettenspullen die verkocht moeten worden?
Bedankt, hoop ook dat het een succes wordt. Zoja, dan hebben we daar ook nog een sportzaal tot onze
beschikking
We zullen het zien hahaha!
Maar misschien heb je nog frettenspullen die verkocht moeten worden?
Bedankt, hoop ook dat het een succes wordt. Zoja, dan hebben we daar ook nog een sportzaal tot onze
beschikking
We zullen het zien hahaha!
Leuk een dagje in het teken van de fret. Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn. Het blijft nog eventjes hetzelfde liedje met me. Heel veel succes met het organiseren.
Lijkt me ook dat iedereen welkom is.
Lijkt me ook dat iedereen welkom is.
- Helen
- Contacteer:
Ja mop dat weten we, heel erg jammer maar denk jij maar aan jezelf. Misschien de volgende keer?
Wie weet
Wie weet
Tijdens de zwangerschap reden te meer om goed voor jezelf te zorgen en kritisch je prioriteiten te stellen, dus gewoon doen wat voor jou goed voelt Mette. Ook als dat betekent dat je niet gaat.
- Helen
- Contacteer:
Goed voor jezelf zorgen moet je altijd doen
de generatie "eten voor twee" is hopelijk ook uitgestorven intussen.
Maar goed daar hebben andere onderwerpen voor... dat dit niet veranderd in een baby onderwerp asjeblieft
de generatie "eten voor twee" is hopelijk ook uitgestorven intussen.
Maar goed daar hebben andere onderwerpen voor... dat dit niet veranderd in een baby onderwerp asjeblieft
Tuurlijk nietHelen schreef:... dat dit niet veranderd in een baby onderwerp asjeblieft
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik heb niks nodig hoor, dus ik weet niet of ik kom
Geintje, tuurlijk zijn we erbij
Geintje, tuurlijk zijn we erbij